روشنگری بهنگام مسائل، فرصت دروغ‌پردازی را از دشمن می‌گیرد

رئیس‌جمهور حضور بانشاط و صمیمی مردم خراسان جنوبی در استقبال از دولت خود را از جلوه‌های باشکوه نمایش دلبستگی و پیوند قشرهای مختلف به انقلاب و نظام اسلامی دانست و با تشکر از حضور انقلابی مردم بر اجرای سریع و کامل مصوبات این سفرها تاکید کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی صبح امروز _شنبه بیست‌وششم آذرماه_ در جلسه فوق‌العاده هیئت دولت با اشاره به سفر دو روزه به استان خراسان جنوبی، حضور بانشاط و صمیمی مردم در استقبال از دولت خود را از جلوه‌های باشکوه نمایش دلبستگی و پیوند قشرهای مختلف به انقلاب و نظام اسلامی دانست و با تشکر از حضور انقلابی مردم بر اجرای سریع و کامل مصوبات این سفرها تاکید کرد.

رئیس‌جمهور صداقت در گفتار و رفتار مسئولان را از عوامل مهم اعتمادسازی در جامعه برشمرد و گفت: در کنار تلاش بی‌وقفه و به‌کارگیری سازوکارهای مؤثر در حل مشکلات، روشنگری و تبیین بهنگام و درست مسائل، گره‌های ذهنی افکار عمومی را می‌گشاید و فرصت موج‌سواری و دروغ‌پردازی را از دشمنان می‌گیرد.

آیت‌الله رئیسی از دولتمردان خواست در دفاع از حقوق مردم و مقابله با سودجویی‌ها و سودجویان تمام‌قد در میدان باشند و اگر در مواردی انجام این وظیفه امکان‌پذیر نبود، دلایل آن را برای مردم و مراجع ذی‌صلاح تشریح کنند.

کد خبر 627255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.