اجرای طرح یلدای مهربانی ویژه فرزندان ایتام و محسنین

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: طرح یلدای مهربانی ویژه فرزندان ایتام و محسنین اجرایی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمید محمدی امروز -‌شنبه بیست و ششم آذرماه- در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح یلدای مهربانی ویژه فرزندان ایتام و محسنین استان، اظهار کرد: در آستانه شب یلدا، مردم نیکوکار و خیر استان می‌توانند با پرداخت کمک‌های نقدی و غیرنقدی گرمابخش سفره‌های نیازمندان باشند.

وی با اشاره به روش‌های غیرحضوری پرداخت کمک‌های ویژه شب یلدا، افزود: مراجعه به سایت ekram.emdda.ir و واریز به حساب فرزندان معنوی از روش‌های غیرحضوری پرداخت کمک‌های شب یلدا است.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اضافه کرد: مراجعه حضوری به ادارات کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری از دیگر روش‌های رساندن بسته‌های معیشتی (آجیل و میوه) شب یلدا به دست نیازمندان است.

محمدی با بیان اینکه آجیل و میوه برای خانواده‌های نیازمند در شب یلدا تهیه می‌شود، گفت: با مشارکت مؤسسه خیریه بوتراب، ۳۷ میلیون تومان آجیل و میوه خریداری و میان ۱۱۰ خانواده (ایتام) تحت حمایت توزیع شد.

وی گفت: نیکوکاران علاقه‌مند به مشارکت در «طرح محسنین» و «اکرام ایتام» می‌توانند با مراجعه به سایت mohsenin.ir وemdad.ir/ekram یا ادارات کمیته امداد در سطح استان در این طرح ثبت نام و با پرداخت ماهیانه مبالغ دلخواه سهمی در رشد و بالندگی این خانواده‌ها داشته باشند.

محمدی تصریح کرد: کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* برای پرداخت کمک‌های غیرحضوری برای فرزندان معنوی شما در نظر گرفته شده است.

کد خبر 627247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.