آخرین اخبار کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ + زمان برگزاری، دانلود دفترچه و لینک سنجش

ثبت‌نام کنکور ارشد ۱۴۰۲ از چهارشنبه _شانزدهم‌ آذرماه_ آغاز شده است و تا شامگاه امروز _شنبه بیست‌وششم آذرماه_ ادامه دارد. داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت سنجش به نشانی www.sanjesh.org اقدام به ثبت‌نام در آزمون سراسری ارشد سال ۱۴۰۲ کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا کریمیان با بیان اینکه تاکنون بیش از ۳۶۵ هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ ثبت‌نام کردند، اظهار کرد: شامگاه امروز _شنبه بیست‌وششم آذرماه_ آخرین مهلت ثبت‌نام متقاضیان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ است و این مهلت تمدید نمی‌شود. داوطلبان در صورتی که دارای شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون هستند، می‌توانند حداکثر در دو رشته امتحانی اصلی و شناور ثبت‌نام کنند.

کریمیان تاکید کرد: داوطلبانی که علاوه بر رشته امتحانی اصلی (رشته اول‌) علاقه‌مند به شرکت در رشته امتحانی دوم (رشته شناور) هستند، لازم است کد رشته امتحانی دوم را نیز در تقاضانامه ثبت نام درج کنند و این دسته از داوطلبان می‌بایست برای رشته امتحانی دوم یک کارت اعتباری دیگر، به مبلغ ۲/۳۰۰/۰۰۰ (دو میلیون و سیصد هزار) ریال علاوه بر کارت اعتباری اول خریداری کنند.

مشاور رئیس سازمان سنجش گفت: با توجه به محدودیت زمانی تا برگزاری آزمون و ضرورت اقدامات پیوسته اجرایی برای آماده‌سازی و حوزه بندی، کارت آزمون، دفترچه‌ی سوالات و پاسخنامه‌ها، امکان تمدید مهلت ثبت‌نام وجود ندارد و ضروری است داوطلبان در فرصت باقی‌مانده ثبت‌نام کنند و بعد از تاریخ فوق هیچ درخواستی برای ثبت‌نام پذیرفته نمی‌شود.

زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ در روزهای پنجشنبه یازدهم و جمعه دوازدهم اسفند ماه سال ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

ثبت‌نام کنکور ارشد ۱۴۰۲ از چهارشنبه _شانزدهم آذرماه_ آغاز شد و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به اینجا اقدام به ثبت‌نام در آزمون سراسری ارشد سال ۱۴۰۲ کنند.

بیشتر بخوانید: ثبت‌نام کنکور ارشد ۱۴۰۲ آغاز شد+ شرایط، نحوه ثبت‌نام و لینک سنجش

شرایط ثبت‌نام کنکور ارشد ۱۴۰۲

ثبت‌نام برای آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ به‌صورت اینترنتی و از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org انجام می‌شود.

دفترچه راهنمای ثبت‌نام هم‌زمان با شروع ثبت‌نام، در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش در دسترس خواهد بود. این دفترچه حاوی شرایط عمومی و اختصاصی، مقررات وظیفه عمومی، مقررات مربوط به ضوابط ثبت‌نام اتباع غیرایرانی و توضیحات مربوط به سهمیه رزمندگان و ایثارگران (مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون) است. داوطلبان در صورتی که شرایط مذکور را داشته باشند، می‌توانند حداکثر در دو رشته امتحانی (بر اساس ضوابط از رشته‌های امتحانی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام) ثبت‌نام کنند.

دانلود دفترچه ثبت‌نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

کد خبر 627201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    4 1
    سلام کنکورارشد تمدیدنمیشه کاش حداقل تافرداتمدیدش کنن من ثبت نام نکردم
  • IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    1 0
    میشه تمدید بشه
  • فرشادمقدم IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    6 2
    سلام امسال اگر اشتباه نکنم اواسط مرداد بود که اعلام کردید کنکور زودتر برگزار میشه با وجود حجم سنگین درسها وقت محدود هست چون ما قصدداریم دانشگاه دولتی قبول بشیم خواهشا کنکور رو به تعویق بیندازید تا وقت کنیم به مرور و جمع بندی برسیم لطفا کنکورارشد رو عقب بندازید