جاده روستای لندی آسفالت ندارد

رئیس شورای اسلامی شهرستان اردل گفت: مردم روستای لندی از آسفالت نبودن جاده این روستا رنج می‌برند.

موسی طهماسبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به آسفالت نبودن جاده روستای لندی در شهرستان اردل، اظهار کرد: ساکنان این روستا بین آسفالت جاده و گازرسانی، آسفالت را انتخاب کردند، زیرا مشکلات بسیاری در زمینه نبود آسفالت جاده به آنها تحمیل شده است.

وی با بیان اینکه اگر جاده این روستا آسفالت شود و سپس گازرسانی انجام شود، جاده دچار خسارت می‌شود و در این میان اعتبارات بسیاری هدر خواهد رفت، همچنین هزینه جبران خسارت و آسفالت جاده نیز مبلغ کمی نیست، افزود: اهالی روستا باید خدمات لازم و ابتدایی را دریافت کنند، لذا باید با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط اجرای اقدامات به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که علاوه‌بر ارائه خدمات، مردم دچار خسارت نشوند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان اردل تصریح کرد: جاده گوزلک به لندی حدود ۲۲ کیلومتر است که راهداری ۳۲ میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت آن در نظر گرفته است، اما در صورت انجام این اقدام و در ادامه عملیات گازرسانی، به آسفالت این جاده خسارت وارد می‌شود و به طور کلی تخریب خواهد شد و ماجرای روستای گوزلک تکرار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر مسئولان شرکت گاز نمی‌توانند گاز را به لندی منتقل کنند، حداقل قبل از آسفالت جاده، لوله‌های انتقال گاز را در جاده قرار دهند تا اداره راهداری بتواند اقدامات لازم جهت آسفالت این جاده را انجام دهد، در این صورت پس از گازرسانی به آسفالت آسیبی وارد نخواهد شد.

طهماسبی تاکید کرد: باید دغدغه رفع مشکلات را داشته باشیم؛ مسئولان ذی‌ربط فراموش نکنند که مردم این روستا پس از گذشت حدود ۴۰ سال هنوز جاده آسفالت شده را ندیده‌اند، لذا نگران ۲۲ کیلومتر جاده روستای گوزلک به لندی هستیم، چراکه هزینه بسیاری دارد.

وی گفت: مسئولان اداره کل راهداری به شورای اسلامی شهر و شهرستان اعلام کرده‌اند که پس از ۴۰ سال جاده روستای لندی در حال آسفالت است و باید قبل از آغاز این عملیات، اقدامات لازم برای گازرسانی انجام شود.

کد خبر 627198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.