رونمایی از ۶ طرح ترافیکی در اصفهان

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: در هفته حمل‌ونقل و رانندگان بیش از شش طرح در اصفهان رونمایی خواهد شد.

به گزارش ایمنا، حسین حق‌شناس با اشاره به روز ملی حمل‌ونقل و رانندگان اظهار کرد: ۲۶ آذر ماه همزمان با فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به پیشنهاد وزارت راه و ترابری از سوی شورای فرهنگ عمومی کشور به عنوان روز ملی حمل‌ونقل و رانندگان انتخاب شد.

وی افزود: بر این اساس و به منظور تجلیل از رانندگان کوشا، رئیس شورای اسلامی شهر به همراه شهردار اصفهان و معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری با حضور در پایانه‌های اتوبوسرانی، کاوه و مترو از رانندگان اتوبوس، تاکسی و راهبران مترو و کارشناسان مرکز کنترل و مدیریت ترافیک قدردانی خواهند کرد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان با بیان اینکه امسال در اصفهان هر روز از هفته با یک نام حمل‌ونقل مزین شده است، ادامه داد: بر این اساس شنبه ۲۶ آذر نخستین روز از این هفته با نام روز حمل‌ونقل، یک‌شنبه روز شرکت واحد اتوبوسرانی، دوشنبه روز سازمان تاکسیرانی، سه‌شنبه سازمان مدیریت و حمل‌ونقل بار، چهار شنبه روز شرکت قطار شهری و مترو و آخرین روز با نام سازمان پایانه‌ها نام گرفته است.

وی با اشاره به مراسم‌های رونمایی این هفته تصریح کرد: در هفته حمل‌ونقل از ۴۵ دستگاه اتوبوس تازه نفس و همچنین از ۱۰ دستگاه ون اختصاص یافته به سرویس محله‌های کم برخوردار رونمایی می‌شود.

حق‌شناس خاطرنشان کرد: رونمایی از مرکز معاینه فنی خودروهای سبک و موتورسیکلت در خیابان زینبیه با مشارکت سازمان حمایت از خانواده زندانیان و مرکز معاینه فنی موتورسیکلت در بلوار شفق از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی اظهار کرد: در هفته حمل‌ونقل همچنین از سامانه‌های هوشمند پایانه‌ها (افتتاح فاز نخست سامانه اطلاع‌رسانی داخلی در پایانه کاوه) و سامانه هوشمند مدیریت حمل‌ونقل بار با موضوع ممنوعیت ورود کامیون‌های با بار بیشتر از ۱۰ تن رونمایی خواهد شد.

کد خبر 627117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.