راه‌اندازی سامانه آی‌کن در راستای شفاف‌سازی مالی

شهردار گرگان گفت: سامانه آی‌کن به منظور شفاف‌سازی مالی و املاک شهرداری راه‌اندازی می‌شود.

سیدمحمدرضا سیدالنگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از راه‌اندازی سامانه آی‌کن به منظور شفاف‌سازی مالی و املاک شهرداری گرگان خبر داد و اظهار کرد: از این پس لیست اموال و املاک شهرداری در بانک اطلاعاتی ثبت و گزارش‌گیری مالی به صورت آنلاین انجام می‌شود.

وی افزود: از هفته آخر آذرماه تفویض اختیارات به شهرداری، با توجه به رضایت اعضای شورای اسلامی شهر بابت شفافیت در عملکرد مالی، واگذار می‌شود.

شهردار گرگان خاطرنشان کرد: قرارداد پارک جنگلی النگدره و پارک ناهارخوران مدت‌ها میان شهرداری و منابع طبیعی در دستور کار قرار داشت و پس از انتخاب من به عنوان شهردار این موضوع به منظور ارائه خدمات بهتر به شهروندان در نخستین نشست با اعضای شورای اسلامی شهر مطرح شد.

سیدالنگی ادامه داد: قرارداد پیش‌نویس امضا و به شورای اسلامی شهر ارسال شد تا پس از بررسی در کمیسیون‌ها به تصویب برسد، این قرارداد به فرمانداری گرگان ارسال شده است و پس از تأیید عملیات عمرانی مورد نظر در این دو پارک اجرایی می‌شود.

وی اضافه کرد: پارک جنگلی النگدره و پارک ناهارخوران کتابچه طرح جامع دارد که به تأیید سازمان ملی جنگل‌ها نیز رسیده است؛ ایجاد فضایی برای تفریحگاه و گردشگری در آن دیده شده است و پیش‌بینی می‌شود این پروژه در بازه زمانی ۱۵ ساله اجرایی شود.

شهردار گرگان با بیان اینکه نصب تله‌کابین منع قانونی ندارد، گفت: در سفر رئیس‌جمهور به استان گرگان، موضوع نصب تله‌کابین در شهرستان مطرح شد. این طرح ارزیابی زیست‌محیطی نیاز ندارد، اما با توجه به اهمیت محیط زیست شهر باید با کمترین خسارت و در بازه زمانی کوتاه انجام شود.

کد خبر 627067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.