سرخیو بوسکتس از تیم‌ملی اسپانیا خداحافظی کرد

سرخیو بوسکتس، کاپیتان ۳۴ ساله اسپانیا پس از انجام ۱۴۳ بازی، از تیم‌ملی خداحافظی کرد؛ او آخرین بازمانده اسپانیای قهرمان جام‌جهانی ۲۰۱۰ و یورو ۲۰۱۲ بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرخیو بوسکتس هافبک ۳۴ ساله تیم‌ملی اسپانیا پس از حضور در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر به‌عنوان کاپیتان، از بازی‌های ملی برای همیشه خداحافظی کرد؛ بوسکتس که اولین بازی‌ملی خود برای اسپانیا را در ماه‌آوریل ۲۰۰۹ انجام داد، ۱۴۳ بار پیراهن لاروخا را به تن کرد و موفق شد همراه ماتادورها به قهرمانی جام‌جهانی ۲۰۱۰ و یورو ۲۰۱۲ برسد و آخرین بازمانده نسل‌طلایی اسپانیا بود.

بوسکتس در مدت‌زمان ۱۵ ساله حضورش در تیم‌ملی اسپانیا و ۱۴۳ بازی، ۲ گل و ۹ پاس‌گل به ثبت رساند و با انجام ۱۷ بازی در جام‌های جهانی ۲۰۱۰، ۲۰۱۴، ۲۰۱۸ و ۲۰۲۲، در کنار ایکر کاسیاس و سرخیو راموس رکورددار بیشترین بازی برای اسپانیا در جام‌جهانی شد.

سرخیو بوسکتس از تیم‌ملی اسپانیا خداحافظی کرد

متن خداحافظی بوسکتس از تیم‌ملی اسپانیا بدین شرح است:

بعد از ١۵ سال و ١۴٣ بازی برای تیم‌ملی اعلام می‌کنم که زمان خداحافظی فرا رسیده است؛ می‌خواهم از کل هم‌تیمی‌ها، مربیان و تمامی افرادی که در این مسیر مرا همراهی کردند تشکر کنم، افتخار بزرگی نصیبم شد که توانستم به‌عنوان نماینده کشورم به قهرمانی جهان و اروپا برسم، برای بچه‌های تیم و مربی جدید آرزوی موفقیت دارم.

کد خبر 627043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.