بیمارستان میلاد بیرجند ملکی می‌شود

بیرجند- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بیمارستان میلاد بیرجند از حالت هیئت امنایی به ملکی تغییر می‌یابد تا مشکلات موجود رفع شود.

به گزارش ایمنا، سید صولت مرتضوی عصر _جمعه بیست‌وپنجم آذرماه_ در شورای توسعه و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون از محل تبصره ۱۸ و ۱۶ بالغ بر هزار میلیارد تومان تسهیلات تزریق شده است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در حوزه تعاون، کار و رفاه اقدامات خوبی در استان انجام شده است، اظهار کرد: تعهد اشتغال این استان در سال جاری ۱۱ هزار و ۳۰ نفر بوده که تاکنون ۱۰ هزار و ۷۷۹ فرصت شغلی ثبت و در استان راستی آزمایی شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: طرح‌های اشتغال در دست بررسی، بالغ بر شش هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری دارد که انجام خواهد شد.

مرتضوی با بیان اینکه اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای ۱۹ مرکز را راه اندازی و ۱۲۰ کارگاه با ۶۰۰ حرفه آغاز کرده است، گفت: برنامه‌ریزی شده صندوق‌های تأمین اجتماعی و سایر صندوق‌ها بالغ ۱۰ هزار شغل در سطح استان ایجاد کنند که تسهیلاتی بسیاری در سطح استان پرداخت شده است.

وی با اشاره به مطالبه‌های مردم استان در امر درمانی تصریح کرد: بیمارستان میلاد بیرجند که به صورت هیئت امنایی اداره می‌شود و ۵۰ درصد جامعه کارگری استان را پوشش می‌دهد، تبدیل به بیمارستان ملکی خواهد شد تا مشکل مردم برطرف شود.

منبع: مهر
کد خبر 627031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.