نوروز ۱۴۰۲ شهر متفاوت‌تری خواهیم داشت

شهردار زرند گفت: در تلاش هستیم تا شهر در نوروز ۱۴۰۲ رنگ و بوی متفاوت‌تری به خود بگیرد و شهروندان شاهد تحولات در تمام زمینه‌ها به خصوص فضای سبز باشند.

علی ضیاء‌الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به منظور تسهیل در تردد شهروندان، ادامه عملیات ساماندهی، ساخت و نصب تابلوهای معابر شهری در حال اجرا است.

وی افزود: تابلوهای شناسایی معابر در ارائه خدمات امدادی، اجتماعی و شهری اهمیت زیادی دارد، از این رو ساماندهی و تعویض تابلوها به منظور رفاه حال شهروندان در دستور کار شهرداری است.

شهردار زرند خاطرنشان کرد: نامگذاری بعضی از معابر به دلیل گسترش شهر موجب به وجود آمدن مشکلاتی برای شهروندان شده است؛ لذا ساخت و نصب تابلو برای معابر بدون نام نیز اجرایی می‌شود.

ضیاء‌الدینی ادامه داد: تعویض تعدادی از تابلوهای فرسوده معابر شهر نیز در دستور کار قرار گرفته است و پس ساخت تابلوهای جدید عملیات جایگزینی اجرایی خواهد شد، شهروندان در صورت وجود هرگونه مشکلی در این زمینه با شماره ۱۳۷ شهرداری تماس حاصل کنند.

وی با بیان اینکه تمام فعالیت‌های حوزه سیما و منظر شهری شهرداری باید با اصول خلاقانه و نوآورانه اجرایی شود، تاکید کرد: فضای سبز یکی از مؤثرترین نقاط در حفظ آرامش روانی شهروندان است و ایجاد آن باید با نوآوری همراه باشد.

شهردار زرند خواستار تحول اساسی در زمینه گلکاری بلوارهای سطح شهر شد و تاکید کرد: زرند باید در نوروز ۱۴۰۲ رنگ و بوی متفاوت‌تری به خود بگیرد و شهروندان شاهد تحولات در تمام زمینه‌ها به خصوص فضای سبز باشند.

ضیاء‌الدینی اضافه کرد: مشارکت شهروندان در زمینه زیباسازی و فعالیت‌های شهری برای هر شهرداری دارای رتبه و امتیاز است و باید از این فرصت نهایت استفاده را ببریم.

وی با تاکید بر اینکه تعریف و اجرای پروژه‌های عمرانی شهرداری بر اساس نیازسنجی و در راستای کسب رضایت شهروندان اجرایی می‌شود، تصریح کرد: برای داشتن شهری پویا و با نشاط باید از خلاقیت و ابتکار همه اقشار جامعه استفاده کنیم تا بتوانیم با ایده‌های جدید، شهر زیباتری بسازیم.

شهردار زرند حفظ سلامت روحی و روانی و نشاط شهروندان را از مهمترین برنامه‌های شهرداری دانست و افزود: معتقد هستم هرگونه فعالیتی باید با نظر کارشناسان، مهندسان و شهروندان اجرایی و رضایتمندی شهروندان حاصل شود.



کد خبر 627028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.