رئیس جمهور بیرجند را به مقصد تهران ترک کرد

رئیس جمهور در پایان اولین سفر دور دوم سفرهای استانی دولت که به مقصد خراسان جنوبی انجام شد، دقایقی پیش بیرجند را به مقصد تهران ترک کرد.

به گزارش ایمنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی که صبح _پنجشنبه بیست‌وچهارم آذرماه_ به همراه جمعی از معاونین رئیس جمهور و وزرا وارد بیرجند شد، جمعه شب با بدرقه استاندار و جمعی از مسؤولان استان به تهران بازگشت.

افتتاح تصفیه‌خانه شهر بیرجند، دیدار مردمی در ورزشگاه آزادی این شهر، بازدید از کارخانه کویر تایر، افتتاح مجتمع فولاد قائنات، حضور در نشست طلایه‌داران پیشرفت ایران ویژه فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه اقتصادی در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند از برنامه‌های نخستین روز سفر رئیس جمهور به استان خراسان جنوبی بود.

۱۵ عضو هیأت دولت از جمله معاون اجرایی رئیس جمهور، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، وزرای کشور، صنعت، معدن و تجارت، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، امور اقتصادی و دارایی و نیرو در این سفر دو روزه وی را همراهی کردند و به عنوان نمایندگان تام‌الاختیار رئیس جمهور در شهرستان‌های استان حضور یافتند.

همزمان با سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی برای ثبت و رسیدگی بهتر و بیشتر به مطالبات مردمی، ۲۸ میز ارتباط مردمی در دستگاه‌های اجرایی استان با حضور نمایندگان وزرای مربوطه راه‌اندازی شد و سامانه پاسخگویی مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری هم با شماره تماس ۱۱۱ و فعالیت ۲۰۰ کاربر رایانه‌ای در مرکز استان فعال شد و درخواست‌ها، پیشنهادها، انتقادات و مشکلات مردم را ثبت کرد.

رئیس جمهور صبح امروز _جمعه بیست‌وپنجم آذرماه_ در دومین روز سفر استانی به خراسان جنوبی با بالگرد راهی شهرستان سربیشه در ۶۶ کیلومتری مرکز استان شد و در دهستان «لانو» بخش «دُرح» شهرستان مرزی سربیشه حضور یافت و با مردم این منطقه دیدار کرد. این حضور که با همراهی استاندار خراسان جنوبی انجام شد، به منظور بررسی شرایط موجود و گفت و گو با مردم صورت گرفت.

آیت الله رئیسی در ادامه سفر استانی به خراسان جنوبی برای بازدید و دیدار با مردم وارد شهرستان مرزی نهبندان شد و مورد استقبال پرشور مردم قرار گرفت.

رئیس جمهور عصر جمعه در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان خراسان جنوبی در محل استانداری شرکت کرد و سپس در نشست خبری به سوالات خبرنگاران استان پاسخ داد.

سفر اول رئیس جمهور به خراسان جنوبی نوزدهم شهریور سال گذشته انجام شد که سومین سفر استانی دولت سیزدهم بود.

منبع: ایرنا

کد خبر 627015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.