ارتش رژیم صهیونیستی از اردوگاه جنین عقب‌نشینی کرد

منابع رسانه‌ای عصر پنجشنبه ششم بهمن‌، از عقب‌نشینی نظامیان رژیم صهیونیستی از اردوگاه جنین در کرانه باختری خبر دادند.

به گزارش ایمنا، رژیم صهیونیستی پس از ارتکاب جنایت و با عقب‌نشینی از جنین ادعا کرد که در یورش‌های روز پنجشنبه، یک گروه نظامی از نیروهای جهاد اسلامی را هدف داشته است.

رژیم تل‌آویو این عملیات را اقدام مشترک شاباک، یگان ویژه پلیس و ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد و مدعی شد که در این عملیات که در مرکز اردوگاه جنین به‌وقوع پیوسته است، یک گروه نظامی از نیروهای جهاد اسلامی هدف قرار گرفته و سه تن از آنها کشته شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد: در عملیات ما که برای بازداشت آنها نیز رخ داد، نیروهای ما تیراندازی کردند و آنها در درگیری با نیروهای ما کشته شدند.

رادیوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز به نقل از یک منبع امنیتی، هدف عملیات در جنین را آنچه آنها «بازداشت یک چهره تحت تعقیب مهم وابسته به جنبش جهاد اسلامی خوانده بودند» اعلام کرد.

شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز برای توجیه یورش خود به جنین، طبق روال گذشته ادعا کرد که این حرکت از عملیات بزرگ فلسطینی در داخل «اسرائیل» جلوگیری کرده است.

همچنین رسانه‌ها با انتشار فیلم‌هایی از سرنگونی یک فروند پهپاد اسرائیلی توسط نیروهای مقاومت فلسطین در آسمان اردوگاه جنین خبر دادند. به نوع این پهپاد و منطقه سقوط آن هیچ اشاره‌ای نشده است.

حمله امروز پنجشنبه نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین، شدیدترین عملیات نظامی رژیم نامشروع تل‌آویو از زمان تشکیل کابینه افراطی نتانیاهو در پایان ماه گذشته میلادی و خونین‌ترین عملیات آن در اردوگاه جنین در چند سال گذشته است.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت نیز در تارنمای خود گزارش داد: به‌دنبال حملات گارد ویژه اسرائیل در جنین، ارتش خود را برای هرگونه تنش احتمالی در کرانه باختری آماده می‌کند.

پیش از این جنبش جهاد اسلامی درباره هرگونه جنگ قریب‌الوقوع در نوار غزه، در صورتی که عملیات نظامی اسرائیل در اردوگاه جنین متوقف نشود، هشدار داده بود.

وزارت بهداشت فلسطین از شهادت ۹ فلسطینی و زخمی شدن ۲۰ تن دیگر درنتیجه یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین خبر داد و اعلام کرد که حال چهار تن از مجروحان وخیم است.

منبع: ایرنا

کد خبر 626931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.