هیچ‌کس به اندازه ما دغدغه این باشگاه را ندارد/ اعتباری برای جذب بازیکن خارجی نداریم

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: هیچ‌کس به اندازه ما دغدغه این تیم و دیگر تیم‌های ذوب‌آهن را ندارد. اگر کسی بگوید بیشتر از ما دغدغه ذوب‌آهن را دارد، دروغ می‌گوید. مطمئن باشید که اگر راهی وجود داشت، آن را انجام می‌دادیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا احسانی در حاشیه دیدار بسکتبال ذوب‌آهن و مهرام در لیگ برتر بسکتبال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در موضوع مسابقات غرب آسیا و بخش رسانه‌ای تیم، نمی‌توانیم مدیر رسانه باشگاه را به مسابقات اعزام کنیم. چراکه نیاز به لایسنس‌های موردنیاز فیباست و فقط چند نفر در کشور این گواهی را در اختیار دارند. از طرفی، تیم شهرداری گرگان نیز یکی از نفرات فدراسیون را، که این لایسنس را دارد، همراه با خود به مسابقات می‌برد.

وی ادامه داد: درباره سالن میزبانی مسابقات غرب و آسیا نیز، شهرداری گرگان هم همچون تیم ما در تهران بازی می‌کند. درواقع تاییدیه فیبا را تنها سالن آزادی تهران دارد که میزبان تیم ذوب‌آهن و شهرداری گرگان خواهد بود. باید این را اضافه کنم که سالن‌های ملت و ۲۵ آبان تاییدیه‌های لازم فیبا را ندارند. این در حالی است که ریاست فدراسیون بسکتبال به تیم ما لطف زیادی دارد و کمک‌حال ذوب‌آهن در تمام شرایط بوده است. اگر قانون به آقای داوری اجازه دهد، ایشان حامی ما بوده و هست.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در پاسخ به پرسشی درباره فشارهای فدراسیون بسکتبال برای تاثیرگذاری در تصمیمات مدیران باشگاه ذوب‌آهن تصریح کرد: اصلا چنین چیزی وجود ندارد و این را قویا تکذیب می‌کنم.

وی با اشاره به جذب بازیکن خارجی خاطرنشان کرد: اعتباری برای جذب بازیکن خارجی نداریم. هیچ‌کس به اندازه ما دغدغه این تیم و دیگر تیم‌های ذوب‌آهن را ندارد. اگر کسی بگوید بیشتر از ما دغدغه ذوب‌آهن را دارد، دروغ می‌گوید. مطمئن باشید که اگر راهی وجود داشت، آن را انجام می‌دادیم. البته هنوز هم تلاش می‌کنیم و حتی با مسئولان استانی رایزنی‌هایی کرده‌ایم، اما شرایط اقتصادی به گونه‌ای نیست که هر اسپانسری بتواند در حوزه ورزش هزینه کند.

احسانی گفت: در راستای جذب حامی مالی، بخش بازرگانی باشگاه تلاش زیادی داشته است و تا به حال حدودا با ۲۰۰ شرکت رایزنی کرده، اما نتوانسته‌ایم به نتیجه برسیم.

کد خبر 626925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.