تلاش مدیریت شهری برای برآورده کردن انتظارات حداقلی شهروندان

شهردار مبارکه گفت: پروژه‌های عمرانی با وفاق و همدلی و با سرعت خوبی در حال پیشرفت است و نوید این را می‌دهیم که در این دوره مدیریتی بتوانیم انتظارات حداقلی شهروندان را برآورده کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدمهدی احمدی امروز _ پنج‌شنبه بیست‌وچهارم آذرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز وفاق و همدلی بین همه مسئولان مبارکه از جمله نماینده مجلس، فرماندار و سایر مسئولان ادارات این شهرستان وجود دارد.

وی افزود: پروژه‌های عمرانی با وفاق و همدلی و با سرعت خوبی در حال پیشرفت است و نوید این را می‌دهیم که در این دوره مدیریتی بتوانیم انتظارات حداقلی شهروندان را برآورده کنیم.

در ادامه عبدالله وکیلی، رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه خاطرنشان کرد: با توجه به مراجعه پی در پی مردم از ابتدای دوره ششم به دفتر شورای شهر، لازم بود نشستی صمیمانه با نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی برگزار شود تا در راستای یافتن راهکاری برای حل این مشکلات به گفت‌و گو بپردازیم.

وی ادامه داد: امیدواریم با حل مشکلات شهروندان مبارکه شاهد پیشرفت در سطوح مختلف شهر باشیم.

پروین صالحی، نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی نیز تصریح کرد: تکمیل پروژه‌های عمرانی مورد نیاز شهر مبارکه در شرایط کنونی به صورت امانی و با همکاری نیروهای شهرداری در حال انجام است.

وی با قدردانی از مجموعه اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار مبارکه، تاکید کرد: اجرای بعضی از پروژه‌های عمرانی با وجود وضعیت بودجه شهرداری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکلات ساکنان شهر مبارکه توسط اعضای شورای اسلامی شهر مطرح شده است، تصریح کرد: این مسائل و مشکلات در زمینه‌های مختلف از جمله ساماندهی خیابان‌های داخل شهر، روشنایی معابر، وضعیت آب، فضای سبز، وضعیت عوارض آلایندگی، مالیات بر ارزش افزوده و مباحث ورزشی و اجتماعی خاص موجود در شهر است.

صالحی افزود: مقرر شد این خواسته‌ها همچون گذشته با تعامل بیشتر میان مسئولان و شورای اسلامی شهر پیگیری شود.

به گزارش ایمنا، جلسه شورای اسلامی شهر مبارکه با حضور نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی و در راستای بررسی مشکلات حوزه مدیریت شهری برگزار شد.

کد خبر 626891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.