هوگو لوریس: شایستگی یک فینال افسانه‌ای و قهرمانی در جهان را داریم

کاپیتان تیم‌ ملی فرانسه گفت: مقابل تیم بزرگ مراکش خیلی اذیت شدیم اما اکنون به فینال رسیده‌ایم؛ شایستگی فینال افسانه‌ای برابر آرژانتین و قهرمان جهان‌شدن را داریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هوگو لوریس پس از صعود تیم ملی فرانسه به فینال جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر با غلبه‌بر مراکش اظهار کرد: ما در مقابل یک تیم بزرگ اذیت شدیم؛ مراکش نه‌تنها دفاع کردن را می‌داند، بلکه آن‌ها در حمله هم بی‌نظیرند و بازیکنان ماهری در این پست دارند؛ فکر می‌کنم برای تمرکز روی بازی نهایی باید کمی استراحت کنیم.

وی درباره بازی برابر مراکش افزود: خوب شروع کردیم و گل زدیم اما پس از گل اول خوب عمل نکردیم و نتوانستیم گل دوم را بزنیم. در نیمه دوم بازی مقابل تیمی را تجربه کردیم که چیزی برای از دست‌دادن نداشت و خیلی عقب‌نشینی کردیم، اما با این‌حال توانستیم گل دوم را به‌ثمر برسانیم.

سنگربان تیم ملی فرانسه درباره رقیب خروس‌ها در فینال جام‌جهانی خاطرنشان کرد: آرژانتین با اسطوره خود یعنی لیونل مسی، تیم بزرگی است. تقابل فوق‌العاده سختی خواهد بود، اما چه مسابقه‌ای! باید برای آن آماده شویم؛ ما شایسته چنین بازی افسانه‌ای هستیم و باید آماده قهرمانی شویم.

کد خبر 626877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.