نصب نخستین چراغ هوشمند چالوس در ورودی رینگ ۴۵ متری

رئیس شورای اسلامی شهر چالوس گفت: نخستین چراغ هوشمند شهر چالوس به‌زودی در ورودی رینگ ۴۵ متری نصب خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صابر سام‌دلیری در حاشیه بازگشایی و تملک در رینگ ۴۵ متری چالوس در جمع خبرنگاران با اشاره به تملک حدود ۸۰۰ مترمربع از زمین در ورودی رینگ ۴۵ متری چالوس اظهار کرد: نخستین چراغ هوشمند در این منطقه نصب خواهد شد.

وی با بیان اینکه بازگشایی رینگ ۴۵ متری موجب کاهش ترافیک تا حد زیادی در چالوس شد، تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های مدیریت شهری برای رفع معضل ترافیک در این منطقه با تعریض و بازگشایی انجام شده، حل خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر چالوس ضمن قدردانی بابت حمایت مدیران شهرستانی در جهت رضایتمندی عمومی تصریح کرد: از سالیان قبل پروژه بزرگ احداث کانال در عرض دو متر و ارتفاع سه متر بابت انتقال آب سطحی خیابان ۱۷ شهریور در پالوجده و اشکاردشت در دستور کار قرار گرفت که با این کانال به رودخانه انتقال داده می‌شود.

وی با اشاره به نامگذاری این چهارراه به نام یکی از شهدای منطقه افزود: شروع کار از چند روز آینده آغاز خواهد شد که یکی از کارهای ماندگار شهر خواهد بود.

سام‌دلیری خاطرنشان کرد: برای پل رینگ دو روی رودخانه چالوس مشاور انتخاب شده است که بزرگترین پل چالوس خواهد بود تا بتواند خیابان آیت‌الله غفاری و عاشورا را از معضل ترافیک نجات دهد.

کد خبر 626862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.