روزبه چشمی از استقلال جدا می‌شود؟

بازیکن ملی‌پوش استقلال پس از نمایش خوبی که برابر ولز داشت، حالا مشتریانی در آن سوی آب‌ها پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزبه چشمی بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، مقابل انگلیس عملکرد خوبی نداشت اما در مسابقه مقابل ولز نمایش بسیار خوبی ارائه کرد و گل اول ایران را نیز برابر این حریف اروپایی به ثمر رساند.

چشمی از ابتدای این فصل نیز برای استقلال نمایش مطلوبی داشته و به نظر می‌رسد گلی که وارد دروازه ولز کرده نیز مزید بر علت شده است تا مشتریانی در آن سوی آب‌ها پیدا کند.

این روزها در تمرینات استقلال شایعه شده است که روزبه چشمی پیشنهاد خارجی دارد و احتمالاً در فصل نقل و انتقالات زمستانی از جمع استقلالی‌ها جدا خواهد شد. آبی‌پوشان مشکلات مالی دارند و می‌توانند با ترانسفر کردن بازیکنان خود، قسمتی از دغدغه‌های مادی باشگاه‌شان را مرتفع کنند البته باید به این نکته نیز توجه داشت که مسئولان باشگاه استقلال تنها در شرایطی اجازه جدایی چشمی را صادر خواهند کرد که پنجره نقل و انتقالاتشان تا آن زمان باز شود.

چشمی سابقه بازی در تیم‌های صبا، ام‌صلال و استقلال را دارد و یکی از بازیکنان محبوب کی‌روش محسوب می‌شود که او را با خود به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و ۲۰۲۲ قطر برده است.

این نکته را هم باید اضافه کنیم که استقلالی‌ها طی چند روز آینده در یک دیدار حساس در لیگ برتر فوتبال مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرند و سرمربی تیم اجازه نمی‌دهد ذهن بازیکنان به چیزی غیر از این دیدار درگیر شود.

کد خبر 626837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.