توسعه شهر کیان با آگاه‌سازی مردم انجام می‌شود

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: توسعه و تغییر در شهر کیان با آگاه‌سازی و تغییر نگاه مردم صورت می‌یابد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یوسف صادقی امروز _پنجشنبه بیست‌وچهارم آذر_ در یکصدوچهل‌وهفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار شهر کیان شهرکرد، اظهار کرد: شرکت مجری، طرح تفکیک پسماند را از مبدأ شهرداری شهرکرد با قرار دادن کانکس‌های مخصوص این طرح در چند نقطه از شهر آغاز کرده است.

وی با اشاره به اینکه امروزه دفن بهداشتی زباله‌ها از جمله مشکلات در حال رشد در استان ما است، افزود: شهرداری شهر کیان نیز می‌تواند تفکیک زباله از مبدأ را با استفاده از ظرفیت شرکت مجری تفکیک زباله از مبدا شهرداری شهرکرد ساماندهی کرده تا میزان دفن زباله را کاهش دهد.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه توسعه و تغییر در شهر کیان با آگاه سازی و تغییر نگاه مردم صورت می‌یابد، افزود: شورای اسلامی شهر کیان در راستای اجرای این مهم، برای احداث کمربندی ۱۵ خرداد، ایجاد دالان سبز بین شهرکرد و کیان جهت افزایش نشاط اجتماعی و انجام فعالیت‌های ورزشی نظیر پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری و کمپ‌های گردشگری و تبدیل این محور مواصلاتی به یک مکان تفریحی ورزشی، نسبت به اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مردم و کشاورزان کیان همت مضاعف داشته باشند و شورای اسلامی شهر و شهرداری شهرکرد نیز آماده هرگونه همکاری در این زمینه است.

احداث سالن چند منظوره آرامستان بهشت رحمت در دستور کار است

فاطمه بیگی، رئیس کمیسیون املاک و امور اداری شورای اسلامی شهرکرد با تاکید بر اینکه احداث سالن خدماتی چندمنظوره در آرامستان بهشت رحمت در دستور کار سازمان آرامستان‌ها قرار گیرد، گفت: ساخت مجموعه خدماتی و پذیرایی آرامستان بهشت رحمت شامل حسینیه و سالن‌های مراسم به منظور رفاه هرچه بیشتر مردمی که عزیزان خود را از دست داده‌اند باید در دستور کار قرار گیرد که همکاری خیران، مردم و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را لازم دارد.

وی افزود: خانواده‌های عزادار برای برگزاری مراسم ترحیم مجبور به قراردادن صندلی روی قبرها می‌شوند و این عمل علاوه بر ایجاد خسارت به سنگ قبرها، نارضایتی بستگان متوفی را به همراه دارد و در شأن مردم مرکز استان نیست.

رئیس کمیسیون املاک و امور اداری شورای اسلامی شهرکرد ادامه داد: بر این اساس، احداث سالن چندمنظوره آرامستان بهشت رحمت در دستور کار قرار گیرد که با اجرا و بهره‌برداری از آن شاهد ساماندهی برگزاری مجالس ترحیم خواهیم بود.

کد خبر 626827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.