ورودی شهرکرد به دالان سبز تبدیل می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: ورودی این شهر از سمت شهرکیان در آستانه سال نو با کاشت درختان به دالانی سبز تبدیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی حیدری امروز _پنجشنبه بیست‌وچهارم آذر_ در یکصدوچهل‌وهفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار شهرکیان، اظهار کرد: هیچ جدایی بین شهر کیان و شهرکرد وجود ندارد و با توجه به فاصله کم بین دو شهر در آینده به بهانه اجرای طرح‌های شهری این دو به‌یکدیگر متصل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ورودی شهرکرد از سمت شهرکیان در آستانه سال نو با کاشت درختان به دالانی سبز تبدیل می‌شود، افزود: ایجاد دالان سبز در ورودی مرکز استان چهارمحال‌وبختیاری از برنامه‌های سال‌های گذشته بود که انتظار داریم از اسفندماه امسال با مشارکت شهرداری شهر کیان عملیاتی شود.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد ادامه داد: لازمه این کار تهیه و امضای تفاهم‌نامه‌ای میان شهرداری شهر کیان و شهرداری شهرکرد است که باید در راستای طرح احداث دالان سبز منعقد شود.

وی با اشاره به لزوم توجه ویژه دولت سیزدهم و نمایندگان استان به موضوع بازسازی و نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهرها به منظور جلوگیری از فرسودگی بیشتر، افزود: امیدواریم با پیگیری‌های صورت گرفته و همکاری وزارت کشور نوسازی اتوبوس‌های شهری انجام شود.

حیدری تصریح کرد: پس از نوسازی ناوگان حمل‌ونقل شهری شهرکرد، بازسازی و نوسازی خطوط اتوبوسرانی شهر کیان برای ارائه خدمات مطلوب در دستور کار شهرداری شهرکرد قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به گره‌های ترافیکی در بلوار فارابی جنوبی، میدان شهدا و بلوار امام رضا (ع)، افزود: انتظار داریم امام جمعه و نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر کیان برای اجرای کمربندی جنوب شهرکرد با کشاورزان این شهر نشست داشته باشند تا مشکل کمربندی بعد از چند سال رفع و اجرایی شود.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: اصلی‌ترین مشکل مرکز استان کمربندی جنوبی است که با توجه به نشست‌های مکرر و توافقات صورت پذیرفته در چندین جلسه، انتظار داریم کمربندی بازگشایی شود. مشکلات شهری بین دو شهر با برنامه‌ریزی، همکاری و تعامل قابل رفع است.

کد خبر 626823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.