ایمن‌سازی معابر شهر زرند در دستور کار است

شهردار زرند گفت: نگاه مدیریت شهری نسبت به ایمن‌سازی معابر و بهبود وضعیت تردد شهروندان جدی است و امیدواریم با همیاری شهروندان این طرح در اسرع وقت اجرا شود.

علی ضیاءالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه مدیریت شهری در حال حاضر اقدامات گسترده‌ای برای تعمیر، توسعه و راه‌اندازی سیستم روشنایی پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر انجام داده است، اظهار کرد: توسعه سیستم روشنایی بوستان‌های سطح شهر علاوه بر ایجاد جلوه مطلوب برای شهر، موجب آسایش و امنیت شهروندان می‌شود.

وی با اشاره به تلاش نیروهای شهرداری در بخش تأسیسات و زیباسازی روشنایی بوستان‌های شهر، افزود: شهرداری با تشکیل تیم نورپردازی و جذب نیرو و امکانات، پروژه بهبود و اصلاح روشنایی پارک‌ها را در دستور کار قرار داده است.

شهردار زرند از اجرای روشنایی بوستان فجر در آینده‌ای نزدیک خبر داد و خاطرنشان کرد: گودبرداری، لوله‌گذاری و اجرای فونداسیون در این بوستان توسط واحد عمران در حال انجام است و پس از آن، نصب چراغ‌های الای دی انجام می‌شود.

ضیاء‌الدینی با بیان اینکه این بوستان با نصب ۳۲ پایه و ۶۴ چراغ ال ای دی روشن می‌شود، تاکید کرد: شهروندان در نگهداری سیستم‌های روشنایی پارک‌ها و بوستان‌ها نهایت همکاری را با مجموعه مدیریت شهری داشته باشند.

وی گفت: انتهای بلوار تختی در راستای افزایش ایمنی شهروندان، روان‌سازی تردد وسایل نقلیه و مناسب‌سازی سیما و منظر شهر با ایجاد رفیوژ ایمن‌سازی و پس از اجرای این طرح به بلوار زنده‌یاد حاج علی نخعی متصل می‌شود.

شهردار زرند افزود: نصب پایه‌های چراغ روشنایی، کاشت انواع درخت و زیباسازی محیط بلوار از اقدامات شهرداری در آینده خواهد بود.

ضیاء‌الدینی با بیان اینکه ایجاد معابر مناسب بر اساس استاندارهای لازم می‌تواند در افزایش ایمنی، روان‌سازی تردد و سیمای شهر تأثیر بسزایی داشته باشد، اظهار کرد: نگاه مدیریت شهری زرند نسبت به ایمن‌سازی معابر و بهبود وضعیت تردد شهروندان جدی است و امیدواریم با همیاری شهروندان این طرح در اسرع وقت اجرا شود.

کد خبر 626762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.