مدیریت شهری در نوروز ۱۴۰۱ خدمتگزاری بی منت را به منصه ظهور گذاشت

مدیرکل میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت: حقیقت آن است که خدمتگزاری بی منت از سوی مدیریت شهری در نوروز ۱۴۰۱ به منصه ظهور گذاشته شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا ایزدی، امروز_ بیست و سوم آذرماه_ در مراسم تجلیل از تلاشگران نهادها و دستگاه‌های اجرایی ستاد دائمی تسهیلات سفر شهر اصفهان و آغاز به کار رسمی فعالیت‌های اجرایی نوروز ۱۴۰۲ با تقدیر و تشکر از زحمات ستاد تسهیل سفر نوروز ۱۴۰۱ که شایسته از مسافران و گردشگران سطح کشور در اصفهان استقبال کرد، اظهار کرد: قریب به یکسال افتخار خدمت در شهر زیبا و بی بدیل جهان شهر اصفهان را داشتم و وظیفه خود می‌دانم از مدیریت شهری بابت تلاش و همت والا خاصه شهرداری اصفهان در عرصه گردشگری و فراهم کردن امکانات لازم جهت اسکان مسافران تشکر و قدردانی کنم.

وی با بیان اینکه اگر نبود همراهی و همدلی شهرداری، اتفاق بزرگ استقبال از مسافران در نوروز ۱۴۰۱ به شایستگی رخ نمی‌داد، تصریح کرد: سالیان متمادی سابقه خود در عرصه گردشگری کشور را دارم، اما در نوروز ۱۴۰۱ شاهد نمونه‌ای بی نظیر از همدلی و همراهی همه نهادها با محوریت شهرداری اصفهان به منظور استقبال از مسافران و گردشگران بودم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان افزود: حقیقت آن است که خدمتگزاری بی منت از سوی مدیریت شهری در نوروز ۱۴۰۱ به منصه ظهور گذاشته شد.

کد خبر 626750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.