مقاومت، اسرای فلسطینی را آزاد خواهد کرد

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تاکید کرد که مقاومت فلسطین از ایجاد راهکار مناسب برای آزادسازی اسرا ناتوان نخواهد بود.

به گزارش ایمنا، محمد حماده در گفت‌وگو با شبکه المسیره یمن گفت: مقاومت فلسطین از ایجاد راهکار مناسب برای آزادسازی اسرا ناتوان نخواهد بود.

وی افزود: اظهارات یحیی السنوار، رئیس جنبش حماس، در غزه مبنی بر اینکه فرصت رژیم صهیونیستی در پرونده اسرا کوتاه است، به‌دلیل وقت‌کشی مسئولان صهیونیست در این پرونده و سرپیچی از مذاکرات است.

سخنگوی حماس تاکید کرد: کابینه افراطی و فاشیسی جدید رژیم صهیونیستی به‌دنبال هتک حرمت مسجدالاقصی است که در این صورت، با خیزش و طوفان کشورهای عربی و اسلامی مواجه خواهد شد که نبرد سیف القدس دربرابر این خیزش بسیار کوچک خواهد بود.

حماده ادامه داد: هماهنگی در نبرد سیف القدس در محور مقاومت وجود داشت و گردان‌های قسام شاخه نظامی جنبش حماس از برادران حزب‌الله و جمهوری اسلامی ایران کمک اطلاعاتی دریافت کرد و این ارتباط همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه اختلافات در میان کشورهای اسلامی یا اختلافات حاشیه‌ای برای گروه‌های مقاومت اهمیتی ندارد، تاکید کرد: نبرد ما تنها با دشمن صهیونیستی است.

کد خبر 626716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.