فرار مالیاتی ۳۶ میلیاردی در اصفهان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف فرار مالیاتی توسط متصدی یک طلافروشی با انجام اقدامات تخصصی ماموران این پلیس خبر داد.

سرهنگ کامران ریاحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت و هوشمندی بالای خود پی به فرار مالیاتی در یک طلافروشی برده و به همین منظور موضوع را تحت بررسی دقیق و تخصصی خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از کسب اطلاعات لازم به همراه کارشناسان اداره کل امور مالیاتی در راستای ماده ۱۸۱ قانون مالیات‌های مستقیم، از محل مغازه طلافروشی بازدید کردند که در نتیجه با انجام اقدامات میدانی، بررسی سیستم و جمع آوری اسناد مالی متهم و انتقال به امور مالیاتی استان اصفهان مشخص شد وی مرتکب فرار مالیاتی به مبلغ ۳۶ میلیارد ریال شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه متهم در تحقیقات صورت گرفته به صراحت فرار مالیاتی را قبول کرده است، تصریح کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و برای ادامه رسیدگی به مرجع قضائی ارسال شد و اقدامات لازم جهت وصول و دریافت مالیات اعلام شده در حال انجام است.

کد خبر 626705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.