انتصاب صفایی نژاد به عنوان مدیر انتشارات علمی و فرهنگی

قاسم صفایی نژاد مدیر انتشارات علمی و فرهنگی شد. وی از سال ۹۸ تاکنون مدیر نشر صاد بوده و پیشتر سابقه مدیریت بر انتشارات جام جم را نیز در کارنامه کاری خود دارد.

به گزارش ایمنا، بیست و سوم خرداد امسال بود که محمد حسنی مدیرعامل انتشارات علمی و فرهنگی پس از چند ماه فعالیت از سمت خود استعفا کرد. از آن تاریخ تاکنون این انتشارات معظم و کهنه‌کار دولتی بدون مدیرعامل به فعالیت خود ادامه می‌داد تا اینکه بر اساس شنیده‌ها قاسم صفایی نژاد سکان این انتشارات را به دست گرفته است.

صفایی نژاد، دکترای مدیریت رسانه از دانشگاه تهران دارد و مدیر نشر صاد است. وی از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۶ سردبیری ماهنامه علمی تخصصی مدیریت رسانه را بر عهده داشت و در کارنامه حرفه‌ای او مدیریت دو ساله بر نشر جام جم نیز دیده می‌شود.

انتشارات علمی و فرهنگی ۳۸ سال قدمت دارد و از سال ۱۳۶۰ با ادغام دو مؤسسه انتشاراتی به نام‌های «بنگاه ترجمه و نشر کتاب» با مدیرعاملی احسان یار شاطر و «مؤسسه انتشارات فرانکلین» با مدیریت همایون صنعتی‌زاد آغاز به کار کرده است؛ این انتشارات از سال ۱۳۸۰ با هدف توسعه و گسترش فعالیت‌های اجرایی سه شرکت مجزا و وابسته را به نام‌های «شرکت چاپ و نشر کتیبه»، «شرکت بازرگانی کتاب گستر» و «شرکت فرهنگ فیلم تهران» در زیر مجموعه خود تعریف کرده است.

مراسم تودیع و معارفه صفایی‌نژاد روز گذشته سه‌شنبه ۲۲ آذر برگزار شد.

کد خبر 626689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.