طراحی ویلا سفارشی با امکانات مدرن
طراحی ویلا سفارشی با امکانات مدرن

برای داشتن یک ویلا ایده آل، طراحی حرفه ای و اصولی، اولین و مهمترین قدم در این راه است.

طراحی ویلا سفارشی توسط گروه مهندسی رگا

با طراحی ویلا سفارشی قبل از هر اقدام از قیمت، مصالح، نورگیری، نقشه و ... اطلاع خواهید داشت. به همین دلیل بهتر است طراحی ویلا را به یک تیم حرفه ای بسپارید تا تمامی آنچه مدنظر دارید را در مدت زمان تعیین شده تحویل بگیرید. گروه مهندسی رگا یک شرکت با مهندسان حرفه ای و کاربلد می باشد که در زمینه طراحی ویلا مدرن، کلاسیک، دوبلکس، کوچک، بزرگ و ... تخصص دارد.

اصول طراحی ویلا سفارشی و ساخت ویلا

اگر می خواهید در طراحی ویلای خود امکانات مختلف داشته باشید، باید به سبک ویلا توجه کنید. به عنوان مثال در طراحی ویلا کلاسیک، یکی از امکاناتش طراحی ستون های بلند و ایوان های وسیع می باشد. اما در طراحی ویلا مدرن و دوبلکس باید امکانات مختلف در پلکان ها به کار برد تا هم به ویلا جذابیت ببخشد و هم افراد ساکن خانه برای جابجایی میان طبقات احساس راحتی داشته باشند.

گروه مهندسی رگا در پروژه های سفارشی ساخت ویلا، هر ویژگی که افراد بخواهند را در صورت امکان ایجاد می کنند. با توجه به مهارت های این مجموعه، طراحی ویلا سفارشی با تلفیق امکانات مدرن و کلاسیک نیز امکان پذیر است. برای اطلاع دقیق و مشاوره رایگان می توانید با مهندسان رگا در ارتباط باشید: 02128423452 و 09124499915

موارد تاثیرگذار بر سبک ویلا

موارد تاثیرگذار بر سبک های مختلف ویلا

همانطور که در بالاتر اشاره کردیم ویلاها سبک های بسیار متفاوتی دارند. هر کدام از این سبک ها، دارای نقشه و طراحی مختلفی نیز هستند. به عنوان مثال برای طراحی باغ ویلا باید نقشه ای طراحی کرد که بیشتر تمرکز بر فضای باز باشد. در واقع طراحی حیاط ویلا تاثیر بسیار زیادی در مشخص کردن سبک ویلا دارد. مثلا وجود آبنما های سلطنتی نشان از سبک کلاسیک ویلا می باشد. همچنین پنجره های بلند و قدی در ویلاهای لاکچری نمادی برای سبک مدرن است.

امکانات محدود اما با کیفیت در طراحی ویلا سفارشی

افرادی که یک زمین با متراژ کم دارند، می توانند با جبران کیفیت عالی مصالح و طراحی بی نقص، ویلایی سفارشی مطابق با سلیقه ای که دارند را داشته باشند. طراحی ویلا کوچک به صورت اصولی باعث می شود از متراژ های کوچک بتوان به صورت بهینه استفاده کرد. همچنین می توان این ویلاها را به صورت دوبلکس طراحی کرد. علاوه بر آن باید از فضای سبز به خوبی بهره برد تا امکانات تفریحی و رفاهی را تا حد امکان دارا باشد.

عوامل موثر در محوطه سازی ویلا

افرادی که برای تفریح و استراحت خود به ویلا می روند، می خواهند زمان بیشتری را در فضای سبز بگذرانند. در طراحی باغ ویلا، فضای باز اهمیت بسیار زیادی دارد. آلاچیق، استخر، آبنما، درختکاری، نورپردازی و ... امکانات مدرنی هستند که در حیاط ویلاها استفاده می شود.

عوامل موثر در محوطه سازی ویلا

طراحی ویلا با جدیدترین متدها توسط طراحان ماهر

حال اگر شما قصد طراحی ویلا سفارشی با امکانات مدرن را دارید، می توانید از گروه مهندسی رگا کمک بگیرید. این تیم تمام سبک های ویلا را برای شما طراحی می کنند و آنها را با امکانات مدرن و بسیار کاربردی نقشه کشی میکند تا بعد از ساخت، یک ویلا بسیار جذاب و با ارزش داشته باشید. زیرا اگر طراحی ویلا اصولی باشد، بر روی ارزش ویلا هم تاثیر دارد و قیمت آن را بیشتر می کند.

جمع بندی

بسیاری از ویلاها به دلیل طراحی بد و به کار نبردن المان های مناسب در زمان طراحی، بعد از ساخت شکل دلنشینی نخواهند داشت و حتی ارزش قیمت ویلا را کمتر هم خواهد کرد. به همین دلیل برای طراحی ویلا سفارشی با امکانات مدرن، بهتر است به شرکت هایی مراجعه کنید که این کار را اصولی انجام می دهند. ما در این مقاله توضیحاتی درباره امکانات ویلاهای مختلف با توجه به سبک‌ آنها را برای شما به طور مختصر توضیح دادیم. حال اگر می خواهید این موارد را به طور دقیق تر بررسی کنید و با آن ها آشنایی داشته باشید، می توانید به سایت رگا آرشیتکت مراجعه کنید. علاوه بر آن مهندسان تیم رگا، ویلا شما را به صورت سفارشی و با رعایت دقیق نکات طراحی می کنند تا بعد از ساخت، یک ویلا جذاب و دلباز داشته باشید.

سوالات متداول

  1. برای بکارگیری امکانات مختلف در طراحی ویلا باید به چه نکته ای دقت داشت؟
    باید به این نکته دقت داشت که سبک‌ ویلا چیست تا المان های مربوط به آن سبک در طراحی اعمال شوند تا ویلا، زیبایی خود را از دست ندهد.
  2. کدام امکانات برای باغ ویلا ها اهمیت بسیار زیادی دارد؟
    در باغ ویلا باید در قسمت فضای سبز امکانات جذابی همچون استخر، آلاچیق، نیمکت و ... استفاده شود.
  3. برای طراحی ویلا سفارشی با امکانات مدرن می توان از کدام شرکت اقدام کرد؟
    شما می توانید طراحی ویلا خود را به گروه مهندسی رگا بسپارید.
کد خبر 626669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.