«عصر دلگشا»؛ فرصت نو برای آشنایی با مشاهیر تخت فولاد

مسئول روابط عمومی مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد از ثبت‌نام و برگزاری رویداد گردشگری «عصر دلگشا» در این مجموعه خبر داد.

زهرا ترکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در مجموعه تاریخی تخت فولاد گنجینه عظیمی از بزرگان و مشاهیر اصفهان و کشور به خاک سپرده شده‌اند و همین امر باعث شده است این مکان به عنوانی یکی از مکان‌های مهم هویتی و تاریخی شهر اصفهان و کشور محسوب شود.

وی افزود: آنچه مسلم است نیاز است مشاهیر این مجموعه تاریخی به عموم افراد جامعه به‌ویژه نسل جوان معرفی شوند. بر همین اساس یکی از رویکردهای مهم مجموعه تاریخی تخت فولاد معرفی این مشاهیر به عموم شهروندان اصفهان در قالب رویدادها و برنامه‌های نو و اثرگذار است.

«عصر دلگشا»؛ فرصت نو برای آشنایی با مشاهیر تخت فولاد

مسئول روابط‌عمومی مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد تصریح کرد: یکی از رویدادهای مهم معرفی مشاهیر تخت فولاد، رویداد اردویی تحت عنوان «عصر دلگشا» است که در قالب گردش گروهی در آرامستان تاریخی تخت فولاد اصفهان صورت می‌گیرد.

وی افزود: این رویداد شامل آشنایی با مشاهیر، جاذبه‌ها و شگفتی‌های سرزمین تخت فولاد است که ویژه تشکل‌های فرهنگی، دانشجویی و خانوادگی برگزار می‌شود.

ترکی ادامه داد: از بخش‌های مختلف این برنامه می‌توان به بخش‌های نمایشی، بازدید از گنجینه عکس، بازدید از موزه سنگ، پذیرایی و برنامه‌های مفرح در باغ طوبی، مسابقه کتاب‌خوانی، پخش صدای علمای تخت فولاد، دریافت بن تخفیف خرید کتب و محصولات فرهنگی تخت فولاد اشاره کرد.

وی اضافه کرد: مکان‌های بازدید در برنامه عصر دلگشا شامل تکیه میرفندرسکی، تکیه سیدالعراقین، باغ طوبی، تکیه بابا رکن‌الدین و تکیه مادرشاهزاده است.

مسئول روابط عمومی مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد تصریح کرد: شرکت در این برنامه رایگان است و علاقه‌مندان برای حضور در آن می‌توانند از روزهای شنبه تا سه‌شنبه برای ثبت‌نام از طریق تماس با شماره تلفن ۰۹۰۲۸۰۱۱۳۵۵ اقدام یا از طریق لینک فوق فرم مربوطه را تکمیل کنند.

کد خبر 626641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.