ضرورت همراه‌داشتن تجهیزات زمستانی برای تردد در محورهای غربی اصفهان

رئیس پلیس راه استان اصفهان با اشاره به بارش‌های امروز در برخی محورهای استان گفت: رانندگان باید پیش از سفر، نسبت‌به وضعیت راه‌ها اطلاع و آمادگی رانندگی در شرایط برفی و بارانی را داشته باشند؛ همچنین همراه‌داشتن تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیر چرخ از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به بارش‌های امروز _چهارشنبه بیست‌وسوم آذرماه_ در محورهای استان، اظهار کرد: محور دامنه- خوانسار، داران-الیگودرز، خوانسار-بوئین‌میاندشت بارش برف، همچنین محور میمه-دلیجان و گلپایگان بارش باران گزارش شده و سایر محورهای استان ابری است.

وی با اشاره به توصیه‌های ترافیکی به شهروندان، ادامه داد: قبل از سفر اطلاع از وضعیت راه‌ها و آمادگی رانندگی در شرایط برف و باران مورد توجه رانندگان قرار گیرد، همراه داشتن تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیر چرخ از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که باید مد نظر قرار گیرد.

رئیس پلیس راه استان اصفهان تصریح کرد: سالم و آماده‌بودن خودرو برای شرایط زمستانی ازجمله سیستم‌های گرمایشی و برف‌پاک‌کن حائز اهمیت است؛ همچنین رعایت سرعت مطمئن و احتیاط در این شرایط باید مورد توجه قرار گیرد، از این رو امیدواریم رانندگان با رعایت قوانین و مقررات رانندگی سفر بدون حادثه‌ای داشته باشند.

کد خبر 626639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.