تامین ۱۵ دستگاه خودروی آتش‌نشانی برای فردیس

شهردار فردیس گفت: ۱۵ دستگاه خودروی امداد و نجات و اطفای حریق خریداری شده است و تا پایان سال جاری به شهرداری تحویل داده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا احمدی‌نژاد صبح امروز _چهارشنبه بیست‌وسوم آذرماه_ در جمع خبرنگاران از تأمین ۱۵ دستگاه خودروی امداد و نجات و اطفای حریق برای اضافه شدن به تجهیزات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خبر داد و اظهار کرد: به منظور خرید این خودروها بالغ بر ۳۶ میلیارد تومان هزینه شده است و تا پایان سال جاری به شهرداری تحویل داده می‌شود.

وی با اشاره به وجود ساختمان‌های بلندمرتبه در فردیس و لزوم تأمین تجهیزات لازم برای امدادرسانی به طبقات بالا، افزود: شهرداری نسبت به خرید یک دستگاه خودرو با نردبان ۳۲ متری با اعتباری بالغ بر ۶۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اقدام کرده که تا اردیبهشت‌ماه سال آینده به سازمان آتش‌نشانی تحویل داده خواهد شد.

شهردار فردیس خاطرنشان کرد: تجهیزات عملیاتی نظیر لباس ضدحریق و ابزار مخصوص برای آتش‌نشانان با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان خریداری شده است.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه فردیس شهری متراکم است، گفت: با افزایش تجهیزات و امکانات سازمان آتش‌نشانی، شاهد بهبود امدادرسانی هنگام حوادث خواهیم بود.

کد خبر 626589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.