لوکا مودریچ: آرژانتین برنده منصفانه بازی بود!

کاپیتان تیم‌ ملی کرواسی گفت:آرژانتین برنده منصفانه بازی بود، آن‌ها بهتر از ما و مستحق برد بودند، اما باید به برخی مسائل هم اشاره کرد که معمولاً آن را انجام نمی‌دهم و امروز باید درباره‌اش صحبت کنم

به گزارش خبرنگار ایمنا، لوکا مودریچ پس از شکست مقابل آرژانتین در نیمه‌نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و از دست‌رفتن شانس قهرمانی در جهان اظهار کرد: آرژانتین برنده منصفانه بازی بود، آن‌ها بهتر از ما و مستحق برد بودند، اما باید به برخی مسائل هم اشاره کرد که معمولاً آن را انجام نمی‌دهم و امروز باید درباره‌اش صحبت کنم؛ دوست نداشتم درباره داوری بگویم، اما قضاوت داور این دیدار یکی از بدترین‌ها بود.

وی افزود: خاطره خوبی از این داور ندارم، او در بازی آرژانتین و کرواسی یک فاجعه بود، این را فقط به‌خاطر قضاوتش در این بازی نمی‌گویم چراکه قبل‌تر نیز بازی‌هایمان را سوت زده بود؛ پنالتی که گرفت از نظر من درست نبود؛ با وجود این، نمی‌خواهم از شایستگی آرژانتین برای پیروزی در این دیدار کم کنم و بابت فینالیست‌شدن‌شان به آنان تبریک می‌گویم.

لوکا مودریچ: مسی بهترین بازیکن تاریخ و لیاقتش قهرمانی در جهان است

کاپیتان تیم ملی کرواسی در رابطه با اینکه در ورزشگاه از سوی هواداران حریف تشویق شد، تصریح کرد: اگر هواداران آرژانتینی من را تشویق کرده‌اند، فقط می‌توانم از آن‌ها تشکر کنم، آن‌ها یک‌جو باورنکردنی ایجاد کرده بودند.

لوکا مودریچ با اشاره به بازی رده‌بندی گفت: پنالتی اشتباه داور در برابر آرژانتین ما را کشت؛ اما دیگر شکست خورده‌ایم و باید برای بازی رده‌بندی و کسب مقام سوم خودمان را ریکاوری کنید تا در آن بازی پیروز شویم.

وی در پایان برای مسی یک پیغام زیبا فرستاد و تاکید کرد: مسی در حال سپری‌کردن یک تورنمنت باورنکردنی است و کیفیت خودش را در هر بازی نشان می‌دهد؛ امیدوارم لیونل مسی با آرژانتین قهرمان جام‌جهانی شود؛ او بهترین بازیکن تاریخ است و شایستگی‌اش را دارد. برای او در فینال آرزوی موفقیت می‌کنم.

کد خبر 626581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.