آزادسازی ۸۰ درصد خیابان حافظ

شهردار گوگد گفت: طی سه سال گذشته آزادسازی ۸۰ درصد خیابان حافظ با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان انجام شده است.

حسین علی‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بعضی از معابر شهر گوگد به دلیل کم‌عرض بودن خطراتی را برای شهروندان ایجاد می‌کرد که با همکاری شهروندان در بعضی از نقاط تعریض انجام شده است و این روند به طور مستمر و در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه آزادسازی خیابان حافظ شهر گوگد (روبه‌روی شهرداری) ۲۰ سال قبل طراحی و مصوب شده است، افزود: طی سه سال گذشته آزادسازی ۸۰ درصد این خیابان با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان انجام شده است.

شهردار گوگد خاطرنشان کرد: آزادسازی مابقی خیابان حافظ به عنوان یکی از پروژه‌های اصلی در دستور کار شهرداری قرار دارد و انتظار می‌رود تا پایان دوره ششم شورای اسلامی شهر عملیات آزادسازی خیابان حافظ اجرایی شود.

علی‌محمدی تصریح کرد: با اتمام پروژه آزادسازی در خیابان حافظ و آغاز عملیات اجرایی این خیابان تحول عظیمی در بافت‌های فرسوده این منطقه از شهر گوگد اتفاق می‌افتد و شهروندان می‌توانند در بهسازی بافت‌های فرسوده این خیابان مشارکت داشته باشند.

وی گفت: ساماندهی بافت‌های فرسوده شهری از اولویت‌های مدیریت شهری گوگد است؛ لذا از سال گذشته تاکنون نزدیک به شش هزار مترمربع از بافت‌های فرسوده شهر که برای شهروندان خطرساز بوده و معضل بهداشتی و اجتماعی داشته، بر اساس ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها و همکاری شهروندان تخریب شده است.

کد خبر 626580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.