لیونل مسی: ما یک‌ گروه دیوانه و فداکار هستیم/ به این تیم و اهدافمان ایمان داشتم

کاپیتان تیم‌ ملی آرژانتین گفت: احساسات مرا فرا گرفته و از صعود به فینال هیجان‌زده‌ام؛ گروه دیوانه ما فداکاری بزرگی انجام داد و اکنون آرژانتین یک‌بار دیگر در فینال جام‌جهانی است، دقیقا همان چیزی که می‌خواستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لیونل مسی پس از درخشش در جدال با کرواسی و صعود به فینال جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر همراه با آرژانتین، اظهار کرد: احساسات زیادی مرا فرا گرفته و از شرایط کنونی خیلی هیجان‌زده‌ام. در این لحظه به خانواده‌ام فکر می‌کنم؛ آن‌ها مهم‌ترین چیز در زندگی‌ام هستند. ما در طول این جام‌جهانی، چیزهای باورنکردنی را تجربه کرده‌ایم و حالا تنها یک‌بازی دیگر مانده است و به خواسته خود رسیده‌ایم.

وی افزود: نمی‌دانم این بهترین جام جهانی من است یا نه. در هر بازی احساس خوبی دارم، از بازی‌کردن لذت می‌برم و با قدرت بازی می‌کنم، ما فداکاری بزرگی انجام دادیم. از وقتی که به قطر آمدیم، خیلی لذت بردیم. بازی‌ها را با باخت به عربستان‌سعودی شروع کردیم اما همیشه به خودمان ایمان داشتیم. از مردم هم می‌خواهیم به ما باور داشته باشند؛ ما اوقات خوب و بد داشته‌ایم اما الان وقت تجربه‌کردن یک لحظه عالی دیگر است. آرژانتین یک‌بار دیگر در فینال جام جهانی است، خوش‌باشید؛ زنده‌باد آرژانتین!

کاپیتان تیم ملی آرژانتین درباره کرواسی نیز گفت: اکنون خسته هستیم اما در جایی که هیچ‌چیز وجود نداشت، قدرت پیدا کردیم. می‌دانستیم باید دوندگی داشته باشیم، چون کرواسی به‌خوبی با توپ بازی را کنترل می‌کند. می‌دانستیم کرواسی به‌خوبی می‌داند چطور بازی‌خوانی کند، این کار کادر مربیگری است که همه چیز را خیلی خوب مهیا می‌کند و به ما می‌گوید که بازی چطور پیش خواهد رفت. می‌دانستیم که می‌‎توانیم وقتی توپ را دوباره به مالکیت خودمان درمی‌آوریم به آن‌ها ضربه بزنیم؛ چون آن‌ها فضای زیادی را باقی می‌گذاشتند.

لیونل مسی: ما یک‌گروه دیوانه و فداکار هستیم/ به این تیم و اهداف‌مان ایمان داشتم

مسی با اشاره به لحظاتی که در قطر سپری کرده‌اند، خاطرنشان کرد: دیدن همه این افراد و خانواده‌هایمان در جام جهانی، شگفت‌انگیز بود. حالا به بازی آخر می‌رویم، این همان چیزی است که می‌خواستیم. من از همه این‌ها و تمام آنچه در جام‌جهانی بوده لذت برده‌ام. ما روزهای بد و خوبی را گذرانده‌ایم، اکنون می‌خواهیم دیدنی‌ترین لحظه را تجربه کنیم. خیلی چیزها در ذهنم می‌گذرد. دیدن همه این‌ها هیجان‌انگیز است.

وی با اشاره به شکست در بازی نخست و سپس نتایج شگفت‌انگیز آرژانتین در سایر بازی‌ها تا رسیدن به فینال گفت: از این واقعیت لذت می‌برم که موفق شدیم. اگرچه با باخت شروع کردیم، اما ایمان داشتیم که این تیم می‌تواند این کار را انجام دهد. از مردم خواستیم که به ما اعتماد کنند زیرا می‌دانیم ارزش ما چیست. این گروه دیوانه چنین دستاوردی را ساخت. فکر می‌کنم این گروه بالاتر از توانایی‌هایشان عمل می‌کنند، این خیلی هوشمندانه است.

ستاره آلبی‌سلسته در پایان گفت: باخت در دیدار نخست، ضربه بسیارسختی برای ما بود، چون ما ۳۶ بازی را بدون شکست پشت سر گذاشته بودیم، اما این گروه بار دیگر نشان داد که چقدر قدرتمند است. همه آن بازی‌ها فینال بودند و حالا این یک لباس فوق‌العاده است که بر تن ما قرار دارد؛ ما پنج فینال بازی کردیم و در این پنج مسابقه برنده شدیم. امیدوارم ششمین بازی نیز همین‌گونه باشد، ما بازی اول را به‌دلیل برخی جزئیات باختیم.

کد خبر 626578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.