برنا سوسا: باید سرمان را بالا نگه داریم/ بهتر است با مدال به کرواسی برگردیم!

مدافع تیم‌ ملی کرواسی گفت: باید سرمان را بالا نگه داریم و سعی کنیم برای بازی رده‌بندی آماده شویم. شکست‌دادن حریف در نیمه‌نهایی سخت است؛ همزمان به فینال خیلی‌ نزدیک هستید، اما به همان اندازه خیلی با فینال فاصله دارید؛ اکنون باید تلاش کنیم با مدال به کرواسی برگردیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، برنا سوسا پس از شکست سه بر صفر کرواسی مقابل آرژانتین در نیمه‌نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار کرد: در نیم‌ساعت اول تیم بهتری بودیم، اما بعد یک پنالتی به‌سود آرژانتین اعلام شد که قابل بحث است؛ چراکه چند لحظه قبل از آن داور باید یک کرنر برایمان می‌گرفت اما کسی به این موضوع توجهی نمی‌کند.

وی افزود: پس از چند دقیقه توپ به محوطه جریمه ما برگشت و ناگهان گل دوم را نیز دریافت کردیم و قطعاً جبران چنین نتیجه‌ای مقابل تیمی مانند آرژانتین سخت است. در نیمه دوم سعی کردیم کمی خودمان را ریکاوری کنیم و به بازی برگردیم؛ اما مسی نشان داد که کیست و چرا همیشه درباره‌اش صحبت می‌کنند.

مدافع راست تیم ملی کرواسی تصریح کرد: به آرژانتین به‌خاطر این پیروزی که سزاوارش بود تبریک می‌گویم، اکنون همه‌چیز به‌ما بستگی دارد؛ باید سرمان را بالا نگه داریم و سعی کنیم برای بازی رده‌بندی آماده شویم. شکست‌دادن حریف در نیمه‌نهایی سخت است، همزمان به فینال خیلی نزدیک هستید، اما به همان اندازه خیلی با فینال فاصله دارید.

سوسا در پایان خاطرنشان کرد: اکنون حرف زیادی برای گفتن ندارم، باید هرچه زودتر دور هم جمع شویم. امروز می‌توانیم کمی ناراحت و افسرده باشیم، این طبیعی است اما از فردا سعی می‌کنیم خودمان را جمع کنیم و آماده شویم؛ البته مشکلات کوچکی از نظر مصدومیت در تیم داریم اما خوب است که با مدال به کرواسی برگردیم.

کد خبر 626577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.