جنجال در بازی دوستانه با پرسپولیس؟ رسانه‌ها بزرگ‌نمایی می‌کنند/ تعطیلات به‌ سود سپاهان بود

«تعطیلات لیگ برای هر تیمی دو جنبه مثبت و منفی دارد؛ اما به‌نظرم این توقف بیشتر به‌سود تیممان بود، چراکه مورایس زمان بیشتری در اختیار داشت تا با تیم کار کند و به شناخت کافی و لازم از تمام بچه‌ها برسد.»

به گزارش خبرنگار ایمنا، تمرینات تیم فوتبال سپاهان اصفهان از هفته گذشته با اردویی در تهران به‌طورجدی دنبال شده و شاگردان ژوزه مورایس با تمام نفرات آماده می‌شوند تا از هفته دوازدهم در انزلی شروعی موفق در لیگ‌برتر پس از تعطیلات طولانی‌مدت داشته باشند.

محمد علی‌نژاد، ستاره سپاهان در خط‌حمله، در گفت‌وگو با ایمنا توضیحاتی از اردوی طلایی‌پوشان در هفته‌های اخیر می‌دهد که در ادامه می‌خوانید.

ابتدا از شرایط تیم بگویید؛ تمرینات‌تان در هفته‌های اخیر چطور پیش می‌رود؟

اوضاع تیم خوب است، تمریناتمان را از مدت‌ها در اصفهان پیش آغاز کرده‌ایم، برای چند روز هم اردویی در تهران برپا کردیم و در مصاف‌هایی تدارکاتی مقابل مس رفسنجان و پرسپولیس قرار گرفتیم؛ در آمادگی کامل به‌سر می‌بریم و منتظر هستیم تا با فرم خوب به استقبال بازی‌های لیگ‌برتر برویم.

از شرایط فعلی رضایت دارید؟

بچه‌ها همه‌جوره در وضعیت خوبی قرار دارند و با تمام توان تمرین کردند تا دیدارهای لیگ را برگزار کنیم و اتفاقات خوبی رقم بخورد. تمرکزمان روی تمرینات و مسابقات است تا بتوانیم در ادامه فصل نتایج مناسب و خوشحال‌کننده‌ای را برای سپاهان و هوادارانش رقم بزنیم.

جنجال در بازی دوستانه با پرسپولیس؟رسانه‌ها بزرگ نمایی می‌کنند/ تعطیلات به‌سود سپاهان بود

روز گذشته در ادامه روند آماده‌سازیتان در یک‌بازی تدارکاتی مهم مقابل پرسپولیس قرار گرفتید که گویا با جنجال و درگیری نیز همراه شده بود؛ همین‌طور است؟

دیدار خوبی برایمان بود، هر دو تیم آماده بودند تا یک بازی مهم انجام دهند و نقاط ضعف و قوت‌شان را شناسایی کنند و بازی‌های رسمی را از سر بگیرند؛ حواشی مبنی‌بر جنجال و درگیری در این بازی هم واقعیت ندارد، نه. هیچ اتفاق خاصی در بازی روز گذشته رخ نداد و اتفاقاتی که به‌وجود آمد بخشی از فوتبال بودند که همیشه هست؛ برخی از رسانه‌ها شلوغش می‌کنند.

نخستین دیدارتان پس از تعطیلی بلندمدت لیگ، خارج‌ازخانه مقابل ملوان خواهد بود؛ چه برنامه‌ای برای آن طراحی کرده‌اید؟

مسلماً برای ماندن در کورس‌قهرمانی باید سه‌امتیاز مصاف با ملوان بندرانزلی را کسب کنیم، البته مقداری از بازی‌ها فاصله گرفتیم و تعطیلی لیگ باعث شد شرایط تا حدودی سخت‌تر شود. با این وجود با تمام توان و انرژی به‌دنبال پیروزی و تثبیت جایگاه در بالای‌جدول لیگ‌برتر خواهیم بود.

لیگ‌برتر به‌دلیل جام‌جهانی نزدیک به دو ماه تعطیل شد؛ فکر می‌کنید این تعطیلی برای سپاهان مناسب بود یا به ضررتان شد؟

تعطیلات لیگ دو جنبه مثبت و منفی دارد؛ بدین معنی که طبیعتاً می‌تواند هم به‌نفع و به‌ضرر تیم‌ها باشد، اما گمان می‌کنم این توقف بیشتر به‌سود تیممان بود، چراکه مورایس زمان بیشتری در اختیار داشت تا با تیم کار کند و به شناخت کافی و لازم از تیم برسد که در ادامه بازی‌های لیگ می‌تواند به نتیجه‌گیری و موفقیتمان کمک کند.

کد خبر 626570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.