لئو مسی به لوتار ماتئوس رسید/ اسطوره آرژانتین فقط یک گام تا تاریخ‌سازی فاصله دارد

لیونل مسی با حضور در ترکیب ابتدایی آرژانتین برای مصاف امشب مقابل کرواسی، با ۲۵ بازی در جام‌جهانی به رکورد لوتار ماتئوس رسید و به‌طور مشترک رکورددار بیشترین تعداد بازی در جام‌جهانی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از ساعت ۲۲:۳۰ امشب _ سه‌شنبه بیست‌ودوم آذر _ رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر با تقابل حساس و مهم تیم‌های ملی فوتبال آرژانتین و کرواسی در چارچوب نخستین جدال مرحله نیمه‌نهایی آغاز می‌شود و در ورزشگاه ۸۰ هزار نفری ملی لوسیل واقع در منطقه الدیان شهر دوحه، آلبی‌سلسته و شطرنجی‌ها با همدیگر دیدار می‌کنند تا نخستین فینالیست جام ۲۲ از بین این دو تیم مشخص شود.

لیونل مسی که در تمام بازی‌های آرژانتین در این جام وارد زمین شده، امشب نیز در ترکیب ابتدایی آلبی‌سلسته قرار گرفت. مسی اکنون با ۲۵ بازی در ادوار جام‌جهانی به رکورد لوتار ماتئوس رسیده و مشترکا رکورددار بیشترین تعداد بازی در جام‌جهانی شد.

مسی در هر صورت، چه امشب آرژانتین شکست بخورد و چه پیروز شود، اگر در بازی رده‌بندی یا فینال نیز برای آلبی‌سلسته به‌میدان برود، به رکورد ۲۶ بازی در جام‌جهانی می‌رسد و به‌تنهایی رکورددار بیشترین تعداد بازی در ادوار جام‌جهانی خواهد شد.

کد خبر 626528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.