هوگو لوریس: بازی فرانسه و مراکش دوئل دو بازیکن نیست/ احترام متقابل رمز قدرتمند بودن ما است

کاپیتان تیم ملی فرانسه گفت: هماهنگی بسیار خوبی بین بازیکنان باتجربه و جوان در تیم وجود دارد. جوان‌های تیم تا به اینجا بسیار به تیم کمک کرده‌اند. کلید موفقیت احترام بین بازیکنان است و این باعث قدرتمندتر شدن تیم می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هوگو لوریس در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیم ملی فرانسه مقابل مراکش در نیمه‌نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر که فرداشب در البیت برگزار می‌شود، اظهار کرد: کاری که تیم ملی مراکش انجام داده شایسته تحسین است و ما هم برایشان احترام زیادی قائلیم. آن‌ها توانسته‌اند تا این مرحله بالا بیایند و همه پیش‌بینی‌ها را برهم بزنند. مراکش حریف دشواری است و باید به جوّ ورزشگاه هم اشاره کرد که کاملا به سود آن‌ها خواهد بود و این کار را برای ما دشوارتر هم می‌کند. بااین‌حال ما آماده‌ایم و باید مراقب همه‌چیز باشیم. من تمام بازیکنان را برای این دیدار باانگیزه و مشتاق می‌بینم.

وی درباره رقابت و البته رفاقت میان امباپه و حکیمی افزود: هر دو هم‌تیمی هستند و به‌خوبی یکدیگر را می‌شناسند و فکر نمی‌کنم هیچ‌کدام غافلگیر شوند. البته این بازی میان مراکش و فرانسه خواهد بود، نه دوئل دو بازیکن و هر دو تیم می‌خواهیم به فینال برویم.

کاپیتان تیم ملی فرانسه همچنین تصریح کرد: من یکی از قدیمی‌های تیم هستم و باید بگویم هماهنگی بسیار خوبی بین بازیکنان باتجربه و جوان در تیم وجود دارد. جوان‌های تیم تا به اینجا بسیار به تیم کمک کرده‌اند. کلید موفقیت احترام بین بازیکنان است و این باعث قدرتمندتر شدن تیم می‌شود.

هوگو لوریس: بازی فرانسه و مراکش دوئل دو بازیکن نیست!/ احترام متقابل رمز قدرتمندبودنمان است

هوگو لوریس با اشاره به یاسین بونو، گلر درخشان مراکش، نیز خاطرنشان کرد: اگر او تنها یک گل دریافت کرده بدین معناست که کارش را تا به اینجا عالی انجام داده. مراکش بسیار خوب دفاع می‌کند. یاسین بونو در سویا هم عالی کار کرده و تاکنون همه قابلیت‌های او را نمی‌شناختند. او از بهترین‌های جام و از نقاط‌قوت تیمش بوده است. البته دیگر بازیکنان مراکش هم فوق‌العاده کار کرده‌اند.

وی درباره راه‌های نفوذ به محوطه جریمه حریف و گل‌زنی به بهترین خط دفاعی جام گفت: مراکش تیمی متحد است و به‌خوبی هم از دفاع به حمله می‌رود. در خط میانی هافبک‌های پرتلاشی دارند و روی توپ‌های ارسالی بسیار خوب کار می‌کنند. معتقدم باید صبور باشیم، ضمن اینکه باید مداوم حمله کنیم و از فرصت‌ها نهایت استفاده را ببریم. این یک بازی در نیمه‌نهایی جام‌جهانی است و ما کارمان را بلدیم.

دروازه‌بان خروس‌ها در پایان، ضمن تمجید از دیدیه دشان، سرمربی فرانسه، و همچنین حمایت از هری کین، کاپیتان انگلیس، بابت از دست دادن پنالتی‌اش در بازی دو تیم که منجر به حذف سه‌شیرها و صعود فرانسه به نیمه‌نهایی شد، تصریح کرد: دشان آرامش را به تیم تزریق کرده و به ما اعتمادبه‌نفس می‌بخشد. دشان الهام‌بخش همه بازیکنان است. هری کین هم باید به عملکردش در جام‌جهانی افتخار کند. او یک پنالتی حساس را از دست داد، اما طبیعتا بهترین بازیکنان دنیا در ادوار جام‌جهانی پنالتی خراب کرده‌اند.

کد خبر 626495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.