کشف ۵۰ کیلوگرم تریاک در نجف‌آباد

فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد از کشف ۵۰ کیلوگرم تریاک و دستگیری یک متهم در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی، خبر داد.

سرهنگ میثم گوهری‌آرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان نجف‌آباد در راستای تشدید برخورد با قاچاق مواد مخدر، از فعالیت مجرمانه فردی در رابطه با خرید و فروش و قاچاق مواد مخدر در این شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران با برنامه‌ریزی‌های دقیق و انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی، مخفیگاه این سوداگر مرگ را در حاشیه‌شهر شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل موردنظر اعزام و طی عملیاتی ضربتی یک متهم را در این خصوص دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد تصریح کرد: مأموران در بازرسی از یک دستگاه خودروی پراید پارک شده در محل که متعلق به متهم بود، مقدار ۵۰ کیلو تریاک که به طرز ماهرانه‌ای داخل خودرو جاساز شده بود، کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد، از همکاری مردم این شهرستان با پلیس تشکر و ضمن تأکید بر مبارزه قاطع با سوداگران مرگ از شهروندان خواست در صورت داشتن هرگونه اطلاع از فعالیت قاچاقچیان و فروشندگان مواد مخدر مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 626475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.