کشف محموله کالای قاچاق در شهرضا

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از کشف محموله کالای قاچاق به ارزش سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در عملیات مأموران انتظامی این شهرستان، خبر داد.

سرهنگ سهراب قرقانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرضا در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده و یک دستگاه سواری پژو پارس مشکوک و جهت بررسی آن‌ها را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودروها پرداخته که در بازرسی انجام شده تعداد یک دستگاه یخچال فریزر دوقلو، ۵۰ عدد انواع باطری خودرو، تعداد ۲۱ کارتن ۲۰ کیلویی بادام هندی و ۴ کیسه ۲۵ کیلویی پودر لیمو که همگی خارجی و بدون اسناد و مدارک معتبر گمرکی بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال دانستند، اضافه کرد: در این خصوص یک دستگاه کامیون کشنده و یک دستگاه سواری توقیف و دو نفر متهم نیز دستگیر که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

وی خاطرنشان کرد: مقابله با قاچاق کالا و هرگونه اقدام مجرمانه‌ای که باعث ایجاد نارضایتی و آسیب به جامعه و شهروندان شود همواره در دستور کار پلیس بوده و از مردم نیز می‌خواهیم با ارائه اخبار و اطلاعات خود در زمینه قاچاق کالا و ارز پلیس را در این امر مهم یاری دهند.

کد خبر 626474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.