عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۲ آذرماه

در این بسته خبری از پیشرفت ۶۰ درصدی گرمخانه شهرداری ارومیه تا شهرداری قزوین حامی رخدادهای فرهنگی و اجتماعی و احداث شهربازی دیلمان باغی را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

پیشرفت ۶۰ درصدی گرمخانه شهرداری ارومیه

مصطفی میلانی، مدیر هماهنگی خدمات شهری شهرداری ارومیه گفت: گرمخانه با ظرفیت ۲۰۰ نفری شهرداری اکنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا تابستان سال آینده تکمیل شده و به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهرداری قزوین حامی رخدادهای فرهنگی و اجتماعی است

مهدی صباغی، شهردار قزوین گفت: شهرداری قزوین در راستای رسالت شهرداری‌ها در کمک به امورات حوزه فرهنگ حامی رخدادهای فرهنگی و معنوی از جمله مسابقات قرآنی است.

سال آینده شهربازی دیلمان باغی در سلماس احداث می‌شود

عبدالله قنبری، شهردار سلماس گفت: برابر اقدامات انجام شده سال آینده پارک و شهربازی دیلمان باغی در سلماس احداث خواهد شد و در نظر داریم نسبت به بازسازی دستگاه‌های شهربازی موجود نیز اقدام کنیم.

آغاز عملیات زیباسازی خیابان سیدالسادات / نظافت مکانیزه معابر اصلی شهر

پیمان شکرزاده، شهردار گلپایگان از آغاز نظافت مکانیزه معابر اصلی شهر خبر داد و گفت: بهسازی خیابان سیدالسادات در قالب زیرسازی و بلوک‌فرش به مساحت ۳۳۰۰ مترمربع اجرا شده است.

رکورد بی‌سابقه شهرداری بروجرد در آسفالت‌ریزی معابر شهری

یحیی عیدی‌بیرانوند، شهردار بروجرد گفت: تاکنون ۶۵٠ هزار مترمربع از معابر سطح شهر با هزینه‌ای بالغ بر ١۴٠ میلیارد تومان آسفالت شده است که می‌توان از آن به عنوان بزرگترین نهضت آسفالت در شهرداری یاد کرد.

توسعه زیرساخت‌ها اولویت باشگاه شهرداری است

الهام بصیری‌نیا، مدیرعامل باشگاه فرهنگی‌ورزشی شهرداری سیرجان گفت: توسعه زیرساخت‌ها و افزایش سرمایه ورزشی اولویت باشگاه شهرداری است.‌

اجرای پروژه «جی.‌نف» در شهر خرم‌آباد

مسعود جایدری، معاون توسعه و منابع انسانی شهرداری خرم‌آباد گفت: پروژه «جی. نف» که قرار بود ۱۰ سال قبل انجام شود، هنوز عملیاتی نشده است و به نظر می‌رسد شرکت پست حاضر به تعامل با شهرداری نیست.

پیشرفت ۸۰ درصدی بوستان هنرمندان قرچک

محسن خرمی شریف، شهردار قرچک گفت: بوستان هنرمندان شهر در ضلع غربی پارک بزرگ جنگلی از محل اعتبارات شهرداری با پیشرفت ۸۰ درصدی در حال احداث است.‌

کد خبر 626465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.