کشف میلیاردی داروهای قاچاق در تهران

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از کشف داروهای قاچاق به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد ریال در شرق تهران خبر داد و گفت: در این خصوص یک متهم دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای امروز _سه‌شنبه بیست‌ودوم آذرماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تیم عملیات کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس در حال گشت‌زنی به یک دستگاه خودرو ساینا که وسایلی را روی صندلی عقب با روپوشی پوشانده بود، مشکوک و این خودرو را بررسی کردند.

وی با بیان اینکه راننده به محض مشاهده خودروی پلیس با سرعت متواری شد، ادامه داد: مأموران به سرعت وارد عمل شده و در تعقیب و گریز و اجرای طرح مهار، خودرو متوقف و متهم دستگیر شد، از این رو در بررسی اولیه از داخل خودرو ۱۷۰۰ بسته انواع قرص خارجی کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به اینکه متهم ۳۴ ساله با پوشش لباس و پارچه قصد گمراه کردن مأموران و پنهان کردن داروهای قاچاق را داشت، تصریح کرد: متهم در تحقیقات اولیه به جرم خود و حمل کالای قاچاق از یکی از شهرهای غربی کشور به قصد تحویل در تهران اعتراف کرد، کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از ۱۰ میلیارد ریال اعلام کردند.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف اصلی پلیس برخورد با قاچاق کالا است، خاطرنشان کرد: کشف جزئیات پرونده در دستور کار پلیس قرار دارد.

کد خبر 626458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.