حذف امضاهای طلایی با سامانه "اصنو"

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با اجرای سامانه اصنو (سرا ۱۰) سعی کردیم ضوابط محدودکننده و امضاهای طلایی که در گذشته وجود داشت را برطرف کنیم.

علی صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به سامانه جدید اصنو، اظهار کرد: در دوره جدید مدیریت شهری با اجرای سامانه اصنو یا سامانه جدید شهرسازی که به‌صورت الکترونیک و غیرحضوری است، شرایطی را فراهم کردیم تا ملک‌هایی که شروط شهرسازی همچون مساحت پلاک و عرض گذر را دارد، با توجه به موقعیت شکل‌گیری بافت موجود در منطقه، بتواند از حداکثر ظرفیت ارتفاعی استفاده کند.

وی خاطرنشان کرد: با اجرای سامانه اصنو سعی کردیم ضوابط محدودکننده و امضاهای طلایی که در گذشته وجود داشت را برطرف کنیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: با اجرای سامانه جدید شهرسازی ظرفیت واقعی املاک شناسایی می‌شود تا افراد بتوانند بدون دریافت امضای طلایی از حداکثر ارتفاع ممکن بهره‌مند شوند.

وی تاکید کرد: اصنو، سامانه‌ای است که در گذشته تحت عنوان «سرا ۸» در مجموعه شهرسازی به موضوع درخواست پروانه و سایر خدمات ساختمانی می‌پرداخت که با غیرحضوری شدن و ارتقای سامانه‌های الکترونیک شهرسازی، با رویکردی جدید شکل گرفت تا همکاران ما در مناطق برای ارائه بهتر خدمات به شهروندان در حوزه ساختمانی از آن استفاده کنند.

صالحی با بیان اینکه سامانه اصنو (سرا ۱۰) یک سیستم نوپا است، افزود: هر سیستم و برنامه جدید در ابتدای کار با ضعف‌هایی روبه‌رو است، لذا با برگزاری جلسات و تشکیل کارگروه‌های ویژه ایرادهای آن برطرف می‌شود.

کد خبر 626434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.