لزوم استفاده شهرداری‌ها از تجربیات شرکت‌های دانش‌بنیان

رئیس شورای اسلامی استان سمنان گفت: شهرداری‌ها باید به منظور استفاده از تجربیات و دانش شرکت‌های دانش‌بنیان اقدام عملی انجام دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین گل‌هاشم در نشست هم‌اندیشی رئیس و اعضای شورای اسلامی استان سمنان با استاندار سمنان با تقدیر از موفقیت‌های کسب شده این استان و تلاش استاندار در این راستا، اظهار کرد: برگزاری برنامه کاروان خدمت در سطح استان انقلابی در مدیریت‌ها ایجاد کرده است.

وی با تاکید بر لزوم پرداخت مطالبات شهرداری‌ها توسط دستگاه‌های اجرایی استان، خاطرنشان کرد: شهرداری‌ها باید به منظور استفاده از تجربیات و دانش شرکت‌های دانش‌بنیان، اقدام عملی انجام دهند.

رئیس شورای اسلامی استان سمنان با اشاره به اینکه تاکنون ۱۰ جلسه رسمی توسط این شورا تشکیل شده است، تصریح کرد: ۱۳ طرح و لایحه در این مدت از سوی شورای اسلامی استان به پایتخت ارسال شده است.

در ادامه سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان با ابراز خرسندی از وحدت، انسجام و صمیمیت میان اعضای شورای اسلامی استان، گفت: بی‌شک این وحدت و صمیمیت نشان می‌دهد که کار برای رضای خداوند است.

وی با بیان اینکه رئیس شورای اسلامی استان می‌توانند در هر جلسه و کمیسیونی که تمایل داشته باشند شرکت کنند، خاطرنشان کرد: احترام به شورا، احترام به رأی مردم است و همه ما مکلف هستیم تا به شوراها احترام بگذاریم.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه به فرمانداران تاکید می‌شود تا با شوراهای اسلامی ارتباط تنگاتنگ داشته باشند، تصریح کرد: بی‌تردید فرماندارانی موفق هستند که شورا را بازوی خود بدانند.

کد خبر 626409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.