بالتیمور در مسیر هوشمندسازی روشنایی شهر

کمپانی بالتیمور گاز و الکتریک، بزرگترین شرکت گاز و برق مریلند، به‌زودی و با مشارکت مدیران شهر در نظر دارد نصب و مدیریت ۲۶۰ هزار سیستم روشنایی هوشمند را در سراسر قلمروی بالتیمور آغاز کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، کاهش مصرف انرژی، افزایش رفاه و امنیت شهروندان و در نهایت، کاهش انتشار گازهای آلاینده از مهم‌ترین اهداف مدیران بالتیمور، بزرگ‌ترین شهر و مرکز فرهنگی ایالت مریلند در آمریکا، برای نصب سیستم‌های روشنایی هوشمند جدید است. آیترون، کمپانی فعال در زمینه بهبود زیرساخت‌های مهم تکنولوژیک شهری نیز برای تحقق این هدف، اعلام همکاری کرده و قرار است تخصص خود را به بهترین شکل ممکن برای نصب و مدیریت سیستم‌های روشنایی شهر پیاده کند.

شبکه اینترنت اشیا صنعتی چندمنظوره

شرکت بالتیمور گاز و الکتریک از شبکه اینترنت اشیا صنعتی چندمنظوره کمپانی آیترون برای اتصال سیستم‌های روشنایی شهری بهره خواهد گرفت و تا پایان سال ۲۰۲۶، بهره‌برداری از آن‌ها را ممکن خواهد کرد. کمپانی آیترون در نظر دارد با استفاده از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های دنیا، قابلیت کشف هر گونه نقص در لامپ‌ها و سیستم‌های روشنایی جدید بالتیمور را ممکن کند تا مدیران را به اعمال بهترین و سریع‌ترین واکنش ممکن برای حل مشکل سوق دهد. در واقع، پس از کشف هر گونه نقص در سیستم‌ها، اطلاعات مربوط به آن نظیر محل ایجاد مشکل و نوع لامپ به کارکنان مسئول ارائه داده خواهد شد و این افراد به‌سرعت برای حل مشکل وارد عمل خواهند شد.

قابلیت تنظیم خودکار سطح نور از مهم‌ترین ویژگی‌های سیستم‌های جدید هوشمند بالتیمور خواهد بود که علاوه بر بهینه‌سازی مصرف انرژی، امنیت شهروندان را هنگام حضور در فضاهای عمومی، از طریق تنظیم نور مناسب با محیط فراهم خواهد کرد. این قابلیت را شرکت بالتیمور گاز و الکتریک فراهم خواهد آورد و عملکرد آن نیز در مرکز پردازش داده‌ها، توسط کارکنان این کمپانی کنترل خواهد شد.

مدیران بالتیمور ادعا کرده‌اند که کمپانی بالتیمور گاز و الکتریک در تلاش است ارزش سرمایه‌گذاری‌های زیرساخت‌های شهر را افزایش دهد، ضمن این‌که در نظر دارد اقداماتی نیز به منظور افزایش مزایای بهره‌گیری از سیستم‌های جدید برای مشتریان به ارمغان بیاورد.

بالتیمور در مسیر هوشمندسازی روشنایی شهر

کد خبر 626314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.