فرهنگ ایثار و شهادت باید بین نسل جوان ترویج پیدا کند

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه گفت: انقلاب اسلامی تاکنون با تکیه بر فرهنگ ایثار و شهادت در تمام عرصه‌ها عزتمندانه موفق و پیروز بوده است و باید تلاش شود این فرهنگ به عنوان هویت و اصالت انقلاب در جامعه به‌ویژه بین نسل جوان ترویج پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالله وکیلی امروز _دوشنبه بیست‌ویکم آذر_ در دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از موضوعات مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد و از تمام ظرفیت‌ها جهت تحقق این مهم استفاده شود.

وی اضافه کرد: خدمت به خانواده‌های معظم شهدا برای مدیریت شهری مبارکه یک افتخار است، لذا تلاش می‌کنیم گام مثبتی در راستای خدمت به آن‌ها برداریم.

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه گفت: انقلاب اسلامی تاکنون با تکیه بر فرهنگ ایثار و شهادت در تمام عرصه‌ها عزتمندانه موفق و پیروز بوده است و باید تلاش شود این فرهنگ به عنوان هویت و اصالت انقلاب در جامعه به‌ویژه بین نسل جوان ترویج پیدا کند.

وی با قدردانی از تلاش تمام عوامل و دست‌اندرکاران اجرایی کنگره سرداران و ۶۰۰ شهید شهرستان مبارکه اظهار کرد: به‌طور قطع مدد شهدا در برگزاری این کنگره و رویداد فرهنگی در شهرستان سبب شد که چنین برنامه‌ای با شکوه هرچه تمام‌تر برگزار شود.

وکیلی با اشاره به اینکه کنگره سرداران و ۶۰۰ شهید شهرستان مبارکه به نحو مطلوب و شایسته برگزار شد، تاکید کرد: شهیدان خود کمک کردند و اجازه دادند این کار بزرگ آغاز شود و به خوبی به اتمام برسد.

وی با قدردانی از حضور آحاد مردم، خانواده شهدا و هم‌افزایی و همراهی مسئولان در برگزاری کنگره سرداران و ۶۰۰ شهید شهرستان مبارکه، تصریح کرد: حضور مردم در این رخداد بزرگ فرهنگی شهرستان ستودنی و قابل تقدیر است.

به گزارش ایمنا، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه در راستای تجلیل از زحمات بسیجیان در برگزاری کنگره سرداران و ۶۰۰ شهید این شهرستان با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مبارکه دیدار و گفت‌وگو کردند.

فرهنگ ایثار و شهادت باید بین نسل جوان ترویج پیدا کند

کد خبر 626147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.