پوشش ۱۶۰ خانوار مددجو توسط خیریه حضرت صاحب‌الامر(عج) اصفهان/ نیازمند کمک خیران هستیم

عضو هیئت مدیره مجمع فرهنگی حضرت صاحب‌الامر(عج) اصفهان با اشاره به پوشش ۱۶۰ خانوار مددجو توسط این خیریه، گفت: از خیران درخواست می‌کنیم از این مجموعه خیریه پشتیبانی کنند تا بتوانیم خدمات مناسبی به مددجویان ارائه کنیم.

سیدحسن طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مجمع فرهنگی حضرت صاحب‌الامر (عج) در سال ۱۳۷۳ به همت تعدادی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران دفاع مقدس تشکیل شد و در ابتدا جلسه‌ها به‌صورت هفتگی در منازل اعضا برگزار می‌شد تا اینکه در سال ۱۳۸۵ تصمیم بر این شد تا مکانی برای این برگزاری جلسه‌ها خریداری شود، بعد از گذشت سال‌ها این مکان به خیریه‌ای بزرگ توسعه یافت.

وی با بیان اینکه علاوه‌بر پوشش ۱۶۰ خانوار مددجو توسط این خیریه، پایگاه‌های بسیج خواهران و برادران در این مجموعه تشکیل شده است، ادامه داد: با مشورت هیئت‌امنا مقرر شد، در راستای افزایش کیفیت خدمات به مددجویان، درمانگاه خیریه حضرت صاحب‌الامر (عج) اصفهان ایجاد شود.

عضو هیئت مدیره مجمع فرهنگی حضرت صاحب‌الامر (عج) اصفهان تصریح کرد: با توجه به اینکه در ابتدا مجوز درمانگاه نداشتیم، با عنوان مجتمع پزشکی فعالیت خود را با حضور پزشکان و دندان پزشکان آغاز کردیم و پس از پیگیری‌های متعدد، تاکنون موافقت اصولی آن دریافت و مقرر شده است، تغییراتی در ساختمان ایجاد و اتاق احیا نیز تأمین شود که اجرای این تغییرات در مجموع حدود ۴۰۰ میلیون تومان هزینه خواهد داشت.

وی افزود: درصدد هستیم مبلغ مورد نیاز را با کمک خیران تأمین کنیم تا به‌جای ارائه هزینه درمانی به مددجویان، در خیریه حضرت صاحب‌الامر (عج) اصفهان خدمات پزشکی به آن‌ها ارائه شود.

طباطبایی با بیان اینکه از خیران درخواست می‌کنیم، از این مجموعه خیریه پشتیبانی کنند تا بتوانیم خدمات مناسبی به مددجویان ارائه کنیم، تاکید کرد: برای اشتغال این افراد نیز برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است و به روش‌های مختلف از آن‌ها حمایت می‌کنیم.

وی با اشاره به اشتغال حدود ۱۵ نفر در مجموعه پزشکی خیریه صاحب‌الامر (عج) اصفهان، خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم تا به‌صورت ۲۴ ساعته از این مجموعه بهره‌برداری شود.

عضو هیئت مدیره مجمع فرهنگی حضرت صاحب‌الامر (عج) اصفهان از خیران درخواست می‌کنم، برای ارائه کمک به این مجمع، جهت ارائه خدمات مناسب به مددجویان، با شماره‌های ۰۳۱۳۵۲۸۲۹۴۰ و ۰۹۱۳۱۱۹۱۹۳۴ تماس حاصل کنند.

کد خبر 626126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احسان خرازی IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    0 0
    من چند سال است به این مرکز درمانی رفت و امد دارم. واقعا پیگیر امور بیماران هستند. خواهش می کنیم که کمک کنند به بانیان این امر خیر.