اجرای پروژه «جی.‌نف» در شهر خرم‌آباد

معاون توسعه و منابع انسانی شهرداری خرم‌آباد گفت: پروژه «جی.نف» که قرار بود ۱۰ سال قبل انجام شود، هنوز عملیاتی نشده است و به نظر می‌رسد شرکت پست حاضر به تعامل با شهرداری نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسعود جایدری در هشتادوهشتمین جلسه شورای اسلامی شهر خرم‌آباد، با بیان اینکه شرکت پست حاضر نیست در این زمینه همکاری لازم را با شهرداری داشته باشد اظهار کرد: واقعیت این است که یکی از اموال بسیار مهم شهرداری نقشه‌های آن است و دغدغه ما چگونگی واگذاری این نقشه‌ها به نفع شهرداری بابت اموالی است که واگذار می‌کند.

وی با بیان اینکه پلاک‌کوبی‌ها در قالب طرح جی. نف دیده شده است، افزود: زمانی که شهرداری برای تهیه نقشه‌ها اقدام کرد، هیچ دستگاهی نقشه به‌روز نداشت، اما می‌توان به جرئت گفت که دقیق‌ترین نقشه از شهر خرم‌آباد در حوزه (GIS) به صورت روزانه به‌روزرسانی می‌شود.

معاون توسعه و منابع انسانی شهرداری خرم‌آباد خاطرنشان کرد: نقشه جزو ارزشمندترین اموال شهرداری است و شرکت پست طی چند نامه از چندین وزارتخانه اعلام کرده است که این نقشه‌ها به شهرداری واگذار شود، اما واقعیت این است که نقشه‌ای که امروز در اختیار ما است با نقشه قبلی مغایرت دارد.

جایدری تاکید کرد: شهرداری مشکلی برای واگذاری ندارد بلکه به دنبال یک روش درآمدی در قالب یک تفاهم‌نامه با شرکت پست است.

وی خواستار ارائه یک راه‌حل دوطرفه در بحث قبوض نوسازی، اخطاریه‌ها و احضاریه‌ها شد و افزود: آمادگی داریم در این زمینه تعامل و همکاری مشترکی داشته باشیم.

کد خبر 626110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.