تحریف لفظی و معنوی؛ ابزار پیشبرد کار رسانه‌های معاند

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی قانون‌مداری و متانت پلیس را قابل تقدیر دانست و گفت: پلیس ایران مدارا و متانت را به معنی واقعی کلمه اعمال می‌کند و متخلفان دستگیر شده در جریانات اخیر را به سیستم قضایی می‌سپارند تا بر اساس موازین قضایی اسلامی برای آن حکم صادر شود.

محمدتقی نقدعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تعرض و مقاومت در برابر پلیس در دنیا عواقب بدی به همراه دارد و در لحظه در برابر آن موضع‌گیری می‌شود، نمونه‌هایی از آن را در هفته‌های اخیر و در رویارویی پلیس ایالات متحده آمریکا، انگلستان، فرانسه و آلمان می‌بینیم که مقاومت افراد در کشورهای مدعی پیشرفت و تمدن با برخورد خشن روبه‌رو و حتی منجر به مرگ می‌شود.

وی با اشاره به رفتار با متانت و در کمال مدارای پلیس ایران در مدت اغتشاشات با افراد افزود: پلیس و نیروهای امنیتی در برابر اغتشاشگران حتی از سلاح نیز استفاده نکردند و بیشتر افرادی که کشته شدند به وسیله اغتشاشگران هدف قرار گرفتند و گاهی به قتل رسیدند.

نقدعلی قانون‌مداری و متانت پلیس را قابل تقدیر دانست و خاطرنشان کرد: پلیس ایران مدارا و متانت را به معنی واقعی کلمه اعمال می‌کند و افراد متخلف دستگیر شده در جریانات اخیر را به سیستم قضائی می‌سپارند تا بر اساس موازین قضائی اسلامی برای آن حکم صادر شود.

وی با انتقاد از تحریف اخبار گفت: گاهی می‌بینیم قلم به مزدهای مأمور پیاده کردن منویات اجانب با تحریف اخبار و با جابه‌جا کردن الفاظ و تیتر زدن‌های خاص، چهره خادمان را مشوش می‌کنند و از سوی دیگر منویات خود را برای به هم ریختن نظم جامعه پیش می‌برند.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی را نمونه تحریف را تحریف مصاحبه خود درباره تسریع قوه قضائیه در اجرای احکام دانست و ادامه داد: در جریانات اخیر که سرعت قوه قضائیه در رسیدگی و صدور احکام را اقدام مبارکی قلمداد کردم، از سخنانم این گونه تعبیر شد که اعدام اقدام مبارکی است و این نشان‌دهنده بیماری چنین رسانه‌هایی است که با تحریک واقعیت عبارات را تغییر می‌دهند.

وی تحریف لفظی و معنوی را ابزار پیشبرد کار رسانه‌های معاند اعلام کرد و یادآور شد: این رسانه‌ها نقش سرباز معاندین، براندازان و کسانی که دنبال تجزیه ایران هستند را بازی می‌کنند و به عنوان پیاده نظام و افسران لشکر دشمن انجام وظیفه می‌کنند که منافع مادی خوبی را برای آنها به دنبال دارد.

کد خبر 626089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.