بررسی رهنمودهای رهبری در دستور کار/ ضرورت تحول انقلابی در ساختار فرهنگی

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به تضعیف برخی از گزاره‌های انقلاب از جمله ما می‌توانیم، گفت: باید گزاره‌های منشا اثر در جریانات کلی جامعه را شناخت؛ تاکید رهبر در دیدار با اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی بر سیاست‌گذاری در هشت محور بود.

امیرحسین بانکی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص تاکید اخیر رهبر معظم انقلاب بر بازسازی انقلابی ساختار فرهنگی اظهار کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب در جامعه گزاره‌های مثبت و منفی ایجاد شده و برخی گزاره‌های نادرست نیز از قدیم وجود داشته است که در انقلاب تغییر یافتند.

وی با اشاره به تضعیف برخی از گزاره‌های انقلاب از جمله ما می‌توانیم، افزود: رهبر معظم انقلاب بر این نکته تاکید کردند که منظور از تحول در ساختارهای انقلاب، ورود به گزاره‌های فرهنگی برای توجه به جابه‌جایی‌های صورت گرفته است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ایجاد تحول انقلابی در این بخش را ضروری دانست و گفت: باید این گزاره‌ها که منشأ اثر در جریانات کلی جامعه هستند را شناخت؛ تاکید رهبر در این دیدار با اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی بر سیاست‌گذاری بر هشت محور بود.

وی بررسی موضوع گزاره‌های فرهنگی را در دستور کار نشست این هفته شورای عالی انقلاب فرهنگی اعلام کرد و ادامه داد: هشت محور مورد نظر مقام معظم رهبری در این نشست مورد بررسی قرار می‌گیرد تا مشخص شود در زمینه اجرای این سیاست باید چه تصمیماتی گرفته و چه اقداماتی انجام شود تا بتوانیم تجارب مناسبی درباره اجرای فرمایشات رهبری به دست آوریم.

کد خبر 626082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.