آغاز عملیات‌ طرح‌های عمرانی در راستای پاسخگویی به مطالبات شهروندان

شهردار دهدز با اشاره به آغاز عملیات عمرانی چندین طرح شهری گفت: با اجرای روکش آسفالت معابر اصلی شهر، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های شهروندان به زودی برطرف خواهد شد.

محسن احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به وضعیت معابر شهر، آسفالت آنها یکی از دغدغه‌ها و مطالبات مهم شهروندان دهدزی بوده است که این مهم با برنامه‌ریزی لازم و با هدف بهبود کیفیت معابر و رفع دغدغه‌های شهروندان، در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: نوارهایی که به دلایل مختلف حفاری شده بود آسفالت شد و روکش آسفالت معابر اصلی شهر در دستور کار قرار گرفت.

شهردار دهدز خاطرنشان کرد: آسفالت خیابان‌های شهید رجایی، شهید آبسته، شهید اسکندری و شهید مرادی در حال انجام است تا شرایط مطلوبی برای تردد شهروندان فراهم شود.

احمدی تصریح کرد: اجرای طرح اصلاح هندسی میدان امام علی (ع) و زیرسازی اطراف آن یکی دیگر از اقدامات شهرداری جهت تأمین ایمنی معابر بوده که علاوه بر کاهش خطر تصادف، بار ترافیکی منطقه را نیز کاهش داده است.

احمدی با بیان اینکه به منظور ایجاد یک فضای نشاط‌آور المان دهدز تهیه، نصب و روشنایی اطراف آن نیز تأمین شده است، اضافه کرد: تعریف پل جاده کمربندی و اجرای تک جدول، حد فاصل میدان امام (ع) تا پل جاده کمربندی، احداث یک بلوار جدید در ورودی شهر از سمت اصفهان، پیاده‌روسازی و تأمین روشنایی از دیگر پروژه‌های عمرانی در حال اجرای شهرداری است.

وی با اشاره به احداث پیاده‌روی خیابان امام خمینی (ره) و جاده امامزاده شهپیر (ع)، گفت: از آنجا که میزان بارندگی در دهدز بسیار زیاد است، اجرای عملیات احداث کانال دفع آب‌های سطحی آغاز شده است تا هنگام بارش این نعمت الهی کمترین میزان آب‌گرفتی را در سطح معابر شاهد باشیم.

شهردار دهدز با اشاره به تکمیل کانال و پل روبه‌روی اداره راهداری خاطرنشان کرد: به منظور ایجاد شهری زیبا و با نشاط که حداکثر رضایتمندی شهروندان را داشته باشد، طرح‌های دیگری از جمله احداث دروازه ورودی شهر از سمت اصفهان، یک میدان از سمت دیگر شهر به سمت ایذه و احداث جاده سلامت در آینده‌ای نزدیک اجرا خواهد شد.

کد خبر 626077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.