عملیات شن‌ریزی و تسطیح معابر خاکی لوندویل

شهردار لوندویل گفت: تردد در کوچه‌های خاکی‌ شهر در فصل زمستان دشوار است و شهرداری در حال اجرای عملیات شن‌ریزی و تسطیح معابر خاکی شهر است.

نعمت یاورپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بارش باران در فصل زمستان یکی از عوامل تخریب معابر خاکی سطح شهر لوندویل است؛ بنابراین به منظور تردد آسان شهروندان، عملیات شن‌ریزی و تسطیح معابر خاکی توسط شهرداری آغاز شده است.

وی افزود: طی چند روز اخیر حدود ۲۰۰ تن شن‌ریزی در کوچه‌های خاکی لوندویل انجام شده است و در صورت مساعد بودن وضعیت جوی، تا ۱۰ روز آینده نیز ۳۰۰ تن شن‌ریزی در سایر معابر خاکی انجام خواهد شد و برای اجرای این طرح در مجموع حدود یک میلیارد ریال هزینه پیش‌بینی شده است.

شهردار لوندویل خاطرنشان کرد: هنگام بارش باران، ساکنان خیابان شهید نوع‌خواه با مشکل آب‌گرفتگی شدید مواجه می‌شوند که در این خیابان، ترمیم و بازسازی کانال روباز جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی با استفاده از بتن به طول ۲۰۰ متر و عرض ۱.۵ تا دو متر اجرا و بخشی از مشکلات آب‌گرفتگی این خیابان رفع می‌شود.

یاورپور گفت: استعلامات پیمانکار پروژه کانال خیابان شهید نوع‌خواه انجام شده است و اجرای آن هفته آینده با هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار آغاز می‌شود و در صورت مساعد بودن وضعیت جوی در بازه زمانی دو ماه به اتمام خواهد رسید.

به گزارش ایمنا، شهر لوندویل از توابع شهرستان آستارا در غرب استان گیلان واقع شده است.‌

کد خبر 626052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.