توسعه زیرساخت‌ها اولویت باشگاه شهرداری است

مدیرعامل باشگاه فرهنگی‌ورزشی شهرداری سیرجان گفت: توسعه زیرساخت‌ها و افزایش سرمایه ورزشی اولویت باشگاه شهرداری است.

الهام بصیری‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به رویکرد شهردار سیرجان، برای نخستین بار نیمی از بودجه این باشگاه به توسعه زیر ساخت‌های ورزشی محلات مختلف شهر به خصوص در محلات کم‌برخوردار اختصاص یافت.

وی افزود: احداث یک زمین چمن طبیعی، احداث سه زمین چمن مصنوعی، پیگیری احداث ایستگاه‌ها و خرید دوچرخه‌های هوشمند برای افزایش سرانه ورزشی در دستور کار است و موجب تحقق نشاط اجتماعی، پویایی و سلامتی شهروندان می‌شود.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری سیرجان خاطرنشان کرد: توسعه زیرساخت‌ها و افزایش سرمایه ورزشی اولویت اصلی باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری است و مجموعه مدیریت شهری عزم خود را برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی شهر جزم کرده است.

بصیری‌نیا ادامه داد: تیم فوتبال بانوان باشگاه شهرداری هم اکنون در صدر جدول لیگ برتر فوتبال بانوان قرار دارد، اما زمین اختصاصی برای تمرین و مسابقه ندارد.

وی اضافه کرد: با وجود تعدد تیم‌های حرفه‌ای فوتبال در شهر سیرجان، با کمبود شدید زمین چمن طبیعی مواجه هستیم. احداث زمین چمن در دستور کار قرار گرفته و لازمه ورود تیم‌های حرفه‌ای و فعال به شهر است.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری سیرجان با بیان اینکه ارائه خدمت به جامعه کارگری و کارمندی شهرداری مایه افتخار است، گفت: با هدف افزایش روحیه نشاط در بین کارکنان و ارتقای کیفیت در ارائه خدمات به شهروندان، باشگاه با نظر سنجی از کارکنان در رشته‌های مختلف ورزشی و مدیران باشگاه‌ها، سامانه هوشمند ورزشی را راه‌اندازی کرد که و مورد استقبال قرار گرفته است.

کد خبر 626030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.