برنامه‌ای جامع برای مدیریت ترافیک شهر در نظر گرفته شود

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: اصلی‌ترین مشکل شهر ترافیک است. باید برای کنترل و مدیریت ترافیک اقدام کنیم و برنامه‌ای جامع را در سه بازه زمانی بلندمدت، میان‌مدت و کوتاه‌مدت در دستورکار قرار دهیم. 

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرتضی بهرام امروز _ یکشنبه بیستم آذر _ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر ارومیه، با تبریک هفته پژوهش، اظهار کرد: مشکلات امروز کشور به‌دلیل نگاه ویترینی به مباحث پژوهشی است. مدیران برنامه‌گریز و پژوهش‌گریز امور را دل‌بخواهی پیش می‌برند.

وی افزود: به مناسبت هفته پژوهش، برنامه مشترکی از سوی مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه برگزار می‌شود.

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد: تمدید قرارداد نیروهای شرکتی سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر به‌صورت حجمی است، در حالی که باید به‌صورت قراردادهای سابق شرکتی باشد.

بهرام اضافه کرد: توجه نکردن به این موضوع موجب از بین رفتن بعضی از مزایا و دلسردی کارکنان می‌شود. از طرفی در آینده‌ای نزدیک و با توجه به خرید اتوبوس‌های جدید به رانندگان پایه یک نیاز خواهیم داشت و لازم است مصوبه قبلی اصلاح شود.

وی تصریح کرد: اصلی‌ترین مشکل شهر ارومیه ترافیک است. باید برای کنترل و مدیریت ترافیک اقدام کنیم و برنامه‌ای جامع را در سه بازه زمانی بلندمدت، میان‌مدت و کوتاه‌مدت در دستورکار قرار دهیم.

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه کنترل ترافیک شهر تنها در حوزه شهرداری نیست و بخش مدیریتی آن با شهرداری است، گفت: در هیچ کجای دنیا برای مدیریت ترافیک در بافت مرکزی شهر اقدامات عمرانی را آغاز نمی‌کنند، بلکه با توسعه حمل‌ونقل عمومی و ایجاد رفاه برای مردم، اقدام به اعمال محدودیت‌های ترافیکی می‌کنند.

کد خبر 625985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.